Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
LEXUS LS II (XF20) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Lexus LS II (XF20) autod kujutavad endast sedaane, mida toodeti Jaapani ettevõtte Toyota Motor'i poolt 1994–2000 aastatel. Autod debüteerisid 1994. aastal Sõjamälestuste ooperimajas (ing. The War Memorial Opera House), San-Francisco's, Californias, USA-s. Sõidukeid disainiti Jaapani inseneri Kazuo Okamoto juhtimisel. Kazuo Okamoto). Nende disaini eest vastutas Jaapani spetsialist Makoto Oshima. Makoto Oshima). Tol ajal kasutas tootja palju üpris haruldasi lahendusi: autod olid varustatud laseri adaptiivse kiirushoidiku ja navigatsioonisüsteemiga. Kere konfiguratsioonis oli 5 istekohta. Auto sai 1997. aastal ümberkujunduse. Lexus LS II (XF20) varuosi saate aega ja raha säästa ostes aadressil autovaruosadonline.ee. Meie e-poes on hulgaliselt odavaid süüteküünlaid, klaasipuhasti labasid ning muid komponente. Tugiteenuse spetsialistid aitavad hea meelega teil veebipõhist tellimust esitada, kui te seda vajate. Nad tagavad teile üksikasjalikku info olevate toodete ja kehtivate kampaaniate kohta. Kampaaniate käigus on paljud komponendid odavamad. Ostke varuosi aadressil autovaruosadonline.ee juba täna - me toimetame need kohale nii kiiresti kui võimalik.
Lexus LS II (XF20) tehnilised omadused
Kere pikkus oli 5005 mm, laius oli 1830 mm ja kõrgus - 1435 mm. Kliirens oli 150 mm. Pagasiruumi maht oli 463 liitrit.
Iseseisva eesmise ja tagumise vedrustuse tüübid olid kahekordse õõtshargiga. Mõlemad teljed olid varustatud ventileeritud pidurikettadega.
Lexus LS II (XF20) põhiversioonid
Kokku oli valmistatud 5 Lexus LS II (XF20) auto tagaveoga bensiini versiooni. Kõige võimsam oli 400 AT. See versioon oli varustatud 8-silindrilise 32-ventiiliga, 4-liitrise mahuga ja mitmepunktilise kütuse sissepritsesüsteemiga mootoriga. See mootor oli võimsusega 294 hj, maksimaalse pöördemomendiga 420 Nm, mis saavutati kiirusel 4000 p/min. Auto maksimaalne sõidukiirus oli 250 km/h. Sõiduk kiirenes 100 km/h-ni 6,9 sekundiga. Kütusekulu oli 100 km kohta 17,5 liitrit linna tsüklis, 9,3 liitrite linnavälises tsüklis.
LS II (XF20) trimmitasemed
Saadaval olid LS II XF20 (1994–2000) põhilised ja laiendatud trimmitasemed. On olnud Platinum Serie trimmitasemega limiteeritud autode seeria. Laiendatud versioonis oli ABS, kliimaseade, valgusandur, interjööri nahkpolster, valuveljed, roolivõimendi, halogeenvalgustid. Samuti olid udutuled, tagapeegli soojendus ja reguleeritav roolisammas. Veojõukontrollisüsteem ja elektriline katuseluuk olid saadaval lisatasu eest.