Autovaruosad eest Volkswagen GOLF III (1H1)
Varuosad eest Volkswagen GOLF 3 (1H1)
-
Tüüp 2.8 VR6Aasta (Kust-kuhu): 01.1992 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 128Võimsus [hj] 174Silindri maht 2792Silindrid 6
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 2.0Aasta (Kust-kuhu): 11.1991 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 85Võimsus [hj] 115Silindri maht 1984Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.8Aasta (Kust-kuhu): 11.1991 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 66Võimsus [hj] 90Silindri maht 1781Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.9 TDIAasta (Kust-kuhu): 09.1993 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 66Võimsus [hj] 90Silindri maht 1896Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.6Aasta (Kust-kuhu): 09.1992 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 55Võimsus [hj] 75Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.9 TDIAasta (Kust-kuhu): 04.1996 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 81Võimsus [hj] 110Silindri maht 1896Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.9 DAasta (Kust-kuhu): 11.1991 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 48Võimsus [hj] 65Silindri maht 1896Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine kambermootorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 2.0 GTI 16VAasta (Kust-kuhu): 08.1992 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1984Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.4Aasta (Kust-kuhu): 10.1991 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 44Võimsus [hj] 60Silindri maht 1390Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.8Aasta (Kust-kuhu): 11.1991 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 55Võimsus [hj] 75Silindri maht 1781Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.9 TD,GTDAasta (Kust-kuhu): 11.1991 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 55Võimsus [hj] 75Silindri maht 1896Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine kambermootorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.6Aasta (Kust-kuhu): 07.1995 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 74Võimsus [hj] 101Silindri maht 1595Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 2.9 VR6 Syncro (1HX1)Aasta (Kust-kuhu): 10.1994 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Nelikvedu
-
Võimsus [kW] 140Võimsus [hj] 190Silindri maht 2861Silindrid 6
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.4Aasta (Kust-kuhu): 11.1991 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 40Võimsus [hj] 55Silindri maht 1390Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.8 Syncro (1HX1)Aasta (Kust-kuhu): 01.1993 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Nelikvedu
-
Võimsus [kW] 66Võimsus [hj] 90Silindri maht 1781Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.9 TDI Syncro (1HX1)Aasta (Kust-kuhu): 08.1995 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Nelikvedu
-
Võimsus [kW] 66Võimsus [hj] 90Silindri maht 1896Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 2.0 Syncro (1HX1)Aasta (Kust-kuhu): 08.1995 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Nelikvedu
-
Võimsus [kW] 85Võimsus [hj] 115Silindri maht 1984Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.9 SDIAasta (Kust-kuhu): 07.1995 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 47Võimsus [hj] 64Silindri maht 1896Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 2.8 VR6Aasta (Kust-kuhu): 08.1995 - 09.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 120Võimsus [hj] 163Silindri maht 2792Silindrid 6
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 GLAasta (Kust-kuhu): 08.1995 - 09.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 79Võimsus [hj] 107Silindri maht 1984Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.3Aasta (Kust-kuhu): 08.1991 - 07.1992
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 40Võimsus [hj] 54Silindri maht 1272Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem ...
-
Tüüp CitystromerAasta (Kust-kuhu): 11.1994 - 08.1997
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 20Võimsus [hj] 27Silindri mahtSilindrid
-
Ventiili kohta põlemiskamber 0Mootori tüüp ElektromootorÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp ElektriKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem Hüdrauliline
-
Tüüp 1.0Aasta (Kust-kuhu): 10.1994 - 09.1996
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 37Võimsus [hj] 50Silindri maht 997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine imatorusissepritse/karburaatorPidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0Aasta (Kust-kuhu): 08.1992 - 07.1998
-
Auto kere tüüp LuukpäraDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 62Võimsus [hj] 84Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 2Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine Imatorusissepritse/ otsesissepritsePidurisüsteem ...
Isegi kui teil on Volkswagen GOLF III (1H1), ei tähenda see seda, et Te sõidate sellega ilma seda parandamata ja tehnilise hoolduseta.
Volkswagen Golf III Hatchback (1H1) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Volkswagen Golf III 1H1 autod on populaarsed 5-kohalised luukpärad, mida valmistati aastatel 1991-1998. Need olid saadaval 3- ja 5-ukseliste versioonidena. Auto sai tunnustuse osaliseks kohe pärast selle välja laskmist ning kuulutati 1992 aasta Euroopa aastaautoks. Tootja jaoks oli see esimene mudel, mis sellise auhinna sai. Meie e-poes on saadaval lai valik süüteküünlaid, klaasipuhastite terasid, õli-, õhu- ja kütusefiltreid. See võimaldab teil valida kõige sobivama komponendi, samal ajal on meil palju eripakkumisi ja allahindlusi, seega on Golf III 1H1 varuosade hankimine üsna soodne.
Volkswagen Golf III 1H1 tehnilised andmed
Auto pikkus oli 4020 mm, kõrgus - 1695 mm ja laius - 1405 mm. Hoolimata kompaktsetest mõõtmetest oli auto salong üsna avar. Pakiruum oli samuti mahukas: selle maht varieerus 320 kuni 1152 liitrini vahel, olenevalt sellest, kas tagaistmed olid kokku klapitud või mitte. 130 mm pikkune tee kliirens tagab sõiduki stabiilsuse ja võimaldab selle paremat käsitsemist.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisaastatel jooksul anti välja umbes 50 VW Golf III 1H1 modifikatsiooni: 5-ukselise kerega oli 15 bensiini ja 6 diiselmootoriga modifikatsiooni, teist sama palju olu 3-ukselistele. Enamik neist oli esiveolised, kuid esines ka kõikvõimalikke kolmerattaveolisi modifikatsioone. Kõige võimsam neist oli 2.9 VR6 Syncro MT.
See luukpära oli saadaval 3- ja 5-uksetes versioonides ning oli suurepäraste dünaamiliste omadustega: suurim kiirus oli 225 km/h ning kiirendus kuni 100 km/h vaid 7,5 sekundiga. 5-käiguline manuaalkäigukast tagas auto hea reageerimisele roolikäsklustele. V-mootor arendas kuni 190 hj, luues 5800 p/min pöörlemiskiiuse. Sõiduki kandevõime oli kõigest 370 kg.
Seda modifikatsiooni ei saanud nimetada kütusesäästlikuks. Sõiduki kütusekulu maanteel oli 8,2 liitrit 100 km kohta, kombineeritud sõidutsüklis 11,1 liitrit ning linnasõidul võis see ulatuda isegi kuni 16,1 liitrini. Kuid Golf III (1991-1998) 2.9 VR6 Syncro MT luukpäral oli veel üks eesmärk: mitte säästa kütust, vaid avaldada muljet dünaamikaga. Ettevõttesisene arendus - Syncro täisautomaatne nelikveo süsteem töötas. See põhines visco-siduril tööpõhimõttel. Tavatingimustes edastatakse esiteljele umbes 93% mootorivõimsusest, kuid niipea, kui tagarattad hakkavad pöörlema aeglasemalt, kui esimesed, edastatakse kõik jõud tagumisele teljele. Telgede vaheline üleminek teostatakse sujuvalt, ilma tõmblusteta.
Volkswageni Golf III 1H1 konfiguratsioonid
Auto oli saadaval erinevates viimistlustasemetega. Kõige populaarsemad neist olid CL, GL, GT ning GT Special. GTI ja VR6 modifikatsioonide jaoks olid saadaval ka teised varustuse variandid nagu limiteeritud sarjad Savoy, Avenue, New Orleans, Movie, Bon Jovi, jt.
Näiteks oli GL konfiguratsiooniga autol 4 lisapidurivõimalust, 4 turvapatja ja mitteblokeeruv pidurisüsteem (ABS). Istmed olid reguleeritavad kõrgusega, need võisid olla viimistletud nahkkattega või olla soojendusega.