Autovaruosad eest Volkswagen SHARAN (7N1, 7N2)
Varuosad eest Volkswagen SHARAN (7N1, 7N2)
-
Tüüp 2.0 TDIAasta (Kust-kuhu): 05.2010 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 103Võimsus [hj] 140Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDIAasta (Kust-kuhu): 08.2010 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 125Võimsus [hj] 170Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDI 4motionAasta (Kust-kuhu): 05.2011 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Nelikvedu
-
Võimsus [kW] 103Võimsus [hj] 140Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDIAasta (Kust-kuhu): 01.2013 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 130Võimsus [hj] 177Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDIAasta (Kust-kuhu): 05.2015 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDIAasta (Kust-kuhu): 05.2010 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 100Võimsus [hj] 136Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDIAasta (Kust-kuhu): 05.2015 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 135Võimsus [hj] 184Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.4 TSIAasta (Kust-kuhu): 05.2010 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1390Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDIAasta (Kust-kuhu): 05.2011 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 85Võimsus [hj] 116Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDI 4motionAasta (Kust-kuhu): 05.2015 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Nelikvedu
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDI 4motionAasta (Kust-kuhu): 05.2016 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Nelikvedu
-
Võimsus [kW] 135Võimsus [hj] 184Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TSIAasta (Kust-kuhu): 12.2010 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 147Võimsus [hj] 200Silindri maht 1984Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.4 TSIAasta (Kust-kuhu): 05.2015 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1395Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TSIAasta (Kust-kuhu): 05.2015 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 162Võimsus [hj] 220Silindri maht 1984Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.8 TSIAasta (Kust-kuhu): 11.2011 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Esivedu
-
Võimsus [kW] 118Võimsus [hj] 160Silindri maht 1798Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp OttoÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 TDI 4motionAasta (Kust-kuhu): 11.2018 - ...
-
Auto kere tüüp MahtuniversaalDraivi tüüp Nelikvedu
-
Võimsus [kW] 130Võimsus [hj] 177Silindri maht 1968Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamber 4Mootori tüüp DiiselÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine OtsesissepritsePidurisüsteem ...
Isegi kui teil on Volkswagen SHARAN (7N1, 7N2), ei tähenda see seda, et Te sõidate sellega ilma seda parandamata ja tehnilise hoolduseta.
Volkswagen Sharan II (7N1, 7N2) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Volkswagen Sharan II 7N1, 7N2 autod on teise põlvkonna populaarsed väikebussid; neid toodetakse alates 2010 aastast kuni tänase päevani. Need erinevad esimese põlvkonna autodest märkimisväärselt, sest need on ehitatud teisel platvormil. Neid autosid peetakse üheks oma klassi parimaks tänu ruumikale salongile, kütusesäästlikele mootoritele, kõrgele mugavusklassile ja suurele arvule valikuvõimalustele. Euro NCAPi testide käigus 2010 aastal saavutas sõiduk kõige kõrgema reitingu - viis tähe. 2015 aastal teostati mudeli ümberdisainimine. Saate kasumlike hindadega Volkswagen Sharan II 7N1, 7N2 varuosasid osta meie e-poest. Meie spetsialistid aitavad teie autole kõige paremini sobivamad varuosad välja valida. Tehes ostud internetist säästate aega ja raha.
Volkswagen Sharan II 7N1, 7N2 tehnilised omadused
Võrreldes eelkäijaga on auto märkimisväärselt suurenenud: see on umbes 220 mm pikem ja 94 mm laiem. Sellega vähendati selle kaalu keskmiselt 30 kg. VW Sharan II pikkus oli 4854 mm, laius - 1904 mm ja kõrgus - 1720 mm. Samuti vähenes pisut ka pagasiruumi maht: see varieerus vastavalt tagaistmete konfiguratsioonile alates 809 kuni 2430 liitrist. See muutis autokabiini avaramaks. Tee kliirens tõusis vähesel määral ja ulatus 152 mm.
Peamised modifikatsioonid
Alates 2010 kuni 2015 aastani valmistati Sharan II väikebussidest kaheksa modifikatsiooni: 5 bensiini ja 3 diiselmootoriga. Alates 2015 aastast toodetakse 6 modifikatsiooni- 3 bensiini ja 3 diiselmootoriga.
2.0 TSI AT on üks võimsamaid. Saksa kontserni spetsiaalne arendus - topelt turbomootor - võimaldas autol väikese kütusekuluga arendada 200 hj võimsuse. 100 km pikkuse distantsi läbimiseks maanteel vajas sõiduk 6,1 liitrit maanteel, kombineeritud sõidutsüklis 7,3 liitrit ning linnas 9,3 liitrit kütust.
TSI mootorite tegevuspõhimõte on järgmine: mehaaniline turboülelaadur töötab madalatel pööretel ning elektri turbokompressor ühendab selle keskmise pöörete arvuga minutis. Üle 2500 pöördel minutis lülitub laadija sisse ainult äkiliste kiirenduste korral ja üks turbiin täidab ülelaadimise funktsiooni. Tänu nende seadmete hästi koordineeritud töötamise tõttu kasutatakse mootori võimsust kõige tõhusamalt ja maksimaalne pöörlemismoment saavutatakse laiades pöörlemiskiiruste vahemikes. TSI mootor demonstreerib suurepärast haardumissooritust: 2,0 TSI ATR kandevõime on 620 kg.
Sharan II 7N1, 7N2 konfiguratsioonid
Erinevatele auto modifikatsioonidele pakutakse Highline, Comfortline, Trendline konfiguratsioone. Eriseeriate Style, Match, Life, Cup, Beach, Ocean, Allstar ja SOUND varustus põhineb Comfortline konfiguratsioonil.
Sharan II 7N1, 7N2 Highline väikebussid olid varustatud mugava soojendusega sportistmetega, mis olid viimistletud alcantara materjaliga, multifunktsionaalse rooliga, udutulede ja 17-tolliste valuvelgedega. Kliendi võib soovi korral 2016 aastani salongi paigaldada 6 istekohta: tagumisse ritta paigaldati 4 eraldiseisvat käetugedega istet.