
Auto Amortisaator tagumine ja eesmine
Amort —
Amort: kasulik informatsioon
Amortisaatorid on kasutatud mitte ainult mugavuse. Enamasti nad teenivad ohutust. Amortisaatorid pakuvad ratta- ja maanteetranspordi vahel ja stabiliseerida auto. On väga oluline, kui te muudate suunas (keera nt). Amortisaatorid toimimine põhineb kineetilise energia ümbermuutmine soojust. Tänapäeva autod on enamasti paigaldatud hüdraulilised amortisaatorid kasutatakse nafta ja gaasi. Niisiis, on nafta ja gaasiga täidetud amortisaatorid. Kui rool vibreerib kurvides, see on märk, et amortisaatorite nurjus. Teine märk sellest et shock absorber on kahjustatud süveneb töötab omadused. Kui auto raputab pikka aega pärast koormuse eemaldamist sellest, see näitab ka amortisaatorite rike. Üks rohkem märk rike on õli leke.
Amortisaatorite tuleks asendada pärast 100 000 km. Kui ta enne selles perspektiivis, on vaja asendada. On vaja asendada sama telje mõlemad amortisaatorid. Kui ühel küljel on uut summutit, kuid teisalt vana, see süveneb töötab sõiduki karakteristikud. Asendamine tuleks teha teeninduskeskus, mis nõuab erilist varustust. Meie poe on palju odav auto osad kvaliteetne. Siit leiad siiber toed, akna tõstukid, piduri kettad, piduri kingad, sisse näitajaid ja tagalaternaid. Tasub võrrelda meie hindade teeninduskeskusega.
Kuidas tuvastada amortisaatori defekte?
Komponendi seisukorda tuleb kontrollida pärast iga 20000 km läbimist. Esmalt kontrollige komponenti. Kui avastate õli või korrosiooni jälgi tuleb amortidaator asendada. Kontrollige ka rehve (neil võib olla jälgi ebaühtlasest kulumisest). Enamasti diagnoositakse komponenti sõiduki esi- ja tagaosa õõtsutades. Kui pärast koormuse eemaldamist teostab sõiduk rohkem kui ühe õõtsumise tsükli on amortisaatorite töös kõrvalekaldeid. Täpsema kontrolli teostamiseks on parem pöörduda autoteeninduse spetsialistide poole.
Võite märgata, et amortisaator nõuab diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:
- pidurdusteekonna pikenemine;
- mõjutatud juhitavus ;
- ebatavaline müra sõites;
- autokere õõtsumine;
- vähendatud mugavus sõitjateruumis;
- rehvide ebaühtlane ja varajane kulumine.
Amortisaatorite rikete põhjused
Kõige sagedamini on defektsed amortisaatorite õlitihendid ja puksid. See on tingitud nende halvast kvaliteedist ja ebakorrektsest kasutamisest. Varda ja selle pinna mehaanilised vigastused võivad olla tingitud komponendi ebaõigest paigaldusest. Näiteks on keerme eemaldumine varda ülemisest osast tingitud pneumaatilise löökmutrivõtme kasutamisest, mis on rangelt keelatud. Samuti võib komponent vale paigaldamise tõttu ummistuda: kolvivars võib deformeeruda ja saatja ummistuda. Seetõttu nõuab komponendi paigaldamine reeglitest kinni hoidmist ja sobivate tööriistade kasutamist.
Töötamise ajal puutuvad amortisaatorid kokku suurte koormustega; Seega vajavad need õigeaegset hooldust. Kui õigeaegsele tolmusaabaste asendamisele tähelepanu ei pöörata kaotavad amortisaatorid hermeetilisuse ja puutuvad kokku abrasiivse mustuse ja korrosiooniga.
Amortisaatorite remont
Rikke korral pöörduge autoteenindusse, kus spetsialistid aitavad teil:
- asendada tihendid, roostes või painutatud vardad;
- eemaldada lekked;
- kõrvaldada lämmastiku puudumise osast;
- vedeliku asendada;
- diagnoosida komponenti kahe kiirusega pingil;
- taastada vardad kasutades sadestuskomponente või polümeere.
Amortisaatorite asendamine
Normaalse töötamise korral tuleks amortisaatorid asendada kord 3 või 4 aasta jooksul ning agressiivses keskkonnas - pärast iga 40000 kuni 50000 km läbimist. Et vältida sõiduki libisemist tuleks amortisaatorid asendada samal teljel samaaegselt. Amortisaatorite asendamiseks tehke järgmist:
- eemalda ratas ja siis pidurivoolikud ilma neid piduriklotsidest vabastamata (vastasel korral on vajalik pidurite vedelikust tühjendamine);
- lõdvendage amortisaatori tugiposti ülemised kinnitused;
- keerake komponenti kinnitavad mutrid lahti;
- suruge vedru hoolikalt ja ühtlaselt kokku;
- paigaldage uus osa;
- kokku panemiseks jälgige samme vastupidises järjekorras.
- veenduge, et vedrul ei oleks pragusid.