
Klaasipesu Pump eest sõiduk
Populaarsed Klaasipesu Pump tootjad
Klaasipesu Pump —
Klaasipesu Pump: kasulik informatsioon
Klaasipesuri pump on akna pesuri komponent. Juht juhib kangi või lüliti abil. Reeglina räägime elektriline pump, mis töötab sõiduki võrgust. Paljud autod on olemas mitu pumbad, sest enamasti tagumise akna ja osaliselt esituled on varustatud padjad. Duplex pump saab varustada vee kahe akna pesurid, kuigi üks pump annab vett läbi ühe väljundi. Pesumasina pumba asukoht erineb olenevalt auto mudelist ja tootjast. Enamasti asub auto taga on fender esiosa. Kui akna pesumasin ei tööta, tähendab see, et pesumasina pumba viga. Kui pump teeb müra, kui mootor on ja vesi ei ole esitanud kui voolik on, on vaja asendada pump.
Kui voolik on külmutatud, kõigepealt pead vabasta see. Enamikul juhtudel võite kasutada voolik pärast seda. Kui veega varustamine piisavas koguses, on teine põhjus defekt. Ebaõnnestumine kõige levinumad põhjused on blokeeritud voolik või otsik. Defekt näib klaasipesuri pump kulumise tõttu. See on üsna kallis demount klaasipesuri pump ning paikneb ligipääsmatuks paigas. Mõnikord on vaja demount muud Autokaubad ja varuosad (kaitseraua, näiteks) jõuda pump. Laias Sortimendis karburaatori, pesemine otsik, vesijahutus radiaator, ajastus turvavöö kate, vormimine ja kaitsev riba, süüde kaabel, tie rod, juhtpult ja teiste rollerite varuosad. Külasta meie poodi!
Kuidas tuuleklaasi pesuri pumba rikkeid tuvastada?
Pumba kontrollimiseks lülitage süüde sisse ilma, et käivitaksite mootori ja vajutage klaasipesuri hooba. Kui te ei kuule, et selle elektrimootori töötamist on komponent järelikult korrast ära.
Saate teada pesuri pumba kontrollimise vajadusest läbi järgmiste märkide:
- klaasipesuri pihustid - samuti tagaklaasi ja esitulede pesurite pihusteid, kui need teie autol olemas on – ei varustata pesuvedelikuga;
- voolikutes on vedeliku triipe ja reservuaari tuleb tavaliselt sagedamini täita;
- komponent on kahjustatud, näiteks lähedal asuvate osade parandamisel.
Pesuri pumba rikete põhjused
Seade puruneb tavaliselt ülekoormuse tõttu, näiteks kui autot kasutatakse tolmustel aladel. Sellistes tingimustes tuleb esiklaasi väga sageli pesta, mis võib põhjustada kaitsme läbi põlemise. Pinge tõus auto elektrisüsteemis põhjustab juhtmestiku avatud vooluringi, mis ühendab pesuri hooba selle elektrimootoriga, või kaitsme rikkeid. Tugevad vibratsioonid mootoriruumist võivad klemmid liiga lahtiseks teha ühendada ja pumba sisevõllid lahti ühendada. Halva kvaliteediga pesuvedelik ja mustuse sattumine vedeliku reservuaari suurendab elektrimootori koormust ja võib põhjustada selle läbi põlemist. Niiskuse pääsemine mehhanismi viib klemmide ja metallosade korrosioonini.
Seibipumba remont
Mõnikord tuleb rikke parandamiseks lihtsalt asendada kaitse ja kahjustatud vooliku. Metallist elementide kergem korrosioon on puhastatav. Enamikul juhtudest tuleb siiski paigaldada uus pump.
Pesuri pumba vahetamine
Selle osa saate ise asendada. Selleks tuleb teha järgmist:
- Tagage lihtne juurdepääs pumbale. Näiteks võib teil tekkida vajadus eemaldada rattakoopa katte ja kaitseraua esiosa.
- Tühjendage pesuvedelik ja vajadusel eemaldage reservuaar.
- Ühendage komponendi küljest lahti elektriklemmid ja -voolikud ja eemaldage see.
- Paigaldage uus komponent, ühendage voolikud, juhtmed ja reservuaar.
- Valage reservuaari uus pesuvedelik.
- Kontrollige osa töötamist: lülitage süüde sisse ja vajutage hooba. Kui komponent on heas korras, kuulete kapoti alt iseloomulikku heli ja vedelikku pihustatakse düüsidest ühtlaselt.