Kütusefilter — auto
Kütusefilter —
Kütusefilter: kasulik informatsioon
Kütuse filter on kõik autod ilma eranditeta ja mitte sõltuvalt kütuse liigist kasutatakse - bensiin või diisel kütuse. Kütus, mis on müüdud kütuse jaama juba filtreeritud, kuid ikka tahke aine osakesed võivad sattuda ta. Väikesed osakesed, mis tulevad välja sees osa holding paagi või bensiini pump võib kergesti provotseerida määrimata õhu filtri kütust. Enne mootori kütusetoide tuleb filtreerida tolmu, mis satub tank.
Kütuse filter on puhas kütus esitajatel mootorisse. See tagab tõhususe ja pikendab eluiga. Paljudel juhtudel kütuse filter karburaator mootor asub sisselaskeava juures, aga diisel mootori filter kassett vorm on kinnitatud ääriku koos. On vaja korrapäraselt muuta kütusefilter.... sest see blokeerib tahke kütuse osakesed. Sel juhul peate läbi vaatama. Kui mootor ei tööta täie võimsusega ka põhjus võib blokeeritud filter. Filter on muutunud töötab mootori optimaalne võimsus uuesti. Uues graafikafiltri autos ei ole raske ülesanne. Iga auto omanik saab teha ilma igasuguste probleemideta.
Loomulikult tuleb arvestada, et enne paigaldamist kütusefilter sees tuleb kütust. See teeb mootori alustada lihtne, sest ilma piisavalt kütust võib katkestada elektrivarustuse Kütus bensiin toru. Kui teil on vaja teiste varuosade auto, peate vaadata läbi meie online-kataloog. Meie Internetipoest leiate sarved, piduriklotsi silmitsi väljaspool tahavaatepeegel, tagalaternaid, starter, generaatorid, Välislingid telge, kondensaatorid ja Õhupuhastajad kompressorid. Aitame teil remont ja salvestada hooldus.
Kütuse filtri rikked
- kütusefiltri saastatus;
- detaili mehaanilised kahjustused;
- tihendite ja mansettide kahjustused.
Märgid kütusefiltri riketest
- mootor võtab aeglaselt pöördeid üles;
- järsk kütuse tarbimise tõus;
- mootori võimsuse vähenemine;
- rikked mootoritöös igal režiimil;
- raskendatud mootori käivitamine;
- süüte puudumine;
- käikude sisselülitamine on ebatäpne (viitab AK)..
Kütusefiltri rikete põhjused
- madala kvaliteediga kütuse kasutamine;
- mootori sage tühikäigul töötamine;
- mustuse sattumine kütusepaaki;
- filtri ebakorrektne paigaldus;
- filtri kummitihend on lahti tulnud.
Diagnostika
Filtrit tuleks kontrolliga regulaarselt, eelistatud kontroll iga 10 000 kilomeetri läbimisel. Kütusesüsteemi tootjad reguleerivad nende hooldusperioodi 50 000 - 60 000 läbitud kilomeetrini aga kõigi süsteemide korrektse töö tagamiseks on parem kui vahetate filtreid kaks korda tihedamini.
Kütusefiltri parandamine ja asendamine
Kõige lihtsam on usaldada kütusefiltri vahetamine tehnikutele, kuigi see protseduur on üpriski lihtne.
Vahetusel võtke arvesse neid lihtsaid nõuandeid:
- soovitatav on teostada kõik tööd soojas ruumis;
- pidage meeles küttesüsteemi osade haprust;
- arvestage kütusefiltri asetusega; bensiinimootoriga autodel asub see paagis, kütusepumba kõrval, diiselmootoritga sõidukitel - mootori ülemisel küljel.
- ärge unustage õnnetuste ennetamist, hoiduge suitsetamast ja õhutage ruumi.