
Kommutaator — auto
Lülitusseade süütesüsteem —
Lülitusseade süütesüsteem: kasulik informatsioon
Süüte moodul kontrolli süütepool. Lihtne kaitselüliti kontakt kasutati enne, kuid kaasaegne kontakt on täpne ja kiire. Sisuliselt koosneb transistor, mida kasutatakse elektroonilise lüliti. Süütepool, elektrisüsteem 12 volti muundatakse kõrgepinge. Abil süüte moodul või süttimise lüliti hetk, mil pinge jõuab süüteküünlad määratakse. Süüteküünal toodab säde, mis süttib kütuse-õhu segu.
Υigeks järjekorras ottomootor moodul sensor peab olema kohal, mis määrab shift punkte. Näiteks kasutatakse induktiivset ja Hall sensorid. Tänapäeva autod kontrollib süüte moodul mootori elektrooniline kontroller. Kui ei täideta, tavaliselt piisab diagnoosimiseks kontrolli üksus. Mõned tegijad on rakendatud täielikku süüte ja vahetamise funktsiooni otse läbi mootori juhtpult. Süüte hetk määratletakse süüte moodul. Kui töötab ebaühtlaselt või on kahjustatud, põhjuseks võib olla suutmatus süüte moodul. Sel juhul ei saa kõrvaldada kogu süütesüsteem põhjalikku uurimist. Isegi auto omanik saab asendada süüte moodul.
Ohutuse tagamiseks on vaja viia lahti aku. Paljud autod Torx Kruve kasutatakse fikseerimine. Süüte moodul asendamisel esimest korda on vaja võtta pilt vana moodul. Siis on lihtsam koostada uus moodul. Saab tellida pidurdusanduriga, piduri voolik, õlipump, pool pöördenäituri, puldiga silinder kondensaatori ja paljud teised meie Internetipoest Autovaruosad. Sortimendis on autovaruosad paljud auto marki ja mudeleid. Otsi funktsioon muudab teie otsing väga kiire ja lihtne.
Kuidas tuvastada süütemooduli defekte?
Selleks, et kontrollida komponendi seisukorda kasutage mõõteinstrumente (oommeetrit / multimeetrit). Et maanduse abil lühist kontrollida ühendage üks juhte mooduli kesksesse kontakti ja teine - maandusesse. Seade ei reageeri kui moodul ei ole kahjustatud. Väljundeid kontrollitakse paaris. Ühendage silindrite juhtmed multimeetriga. Seadme reaktsiooni puudumine on sümptom selle rikkest.
Selleks, et kontrollida mooduli primaarset ahelat ühendage oommeetri juhtmed kontaktidesse, mis asuvad vasakul ja paremal. Kui näidud puuduvad on komponent rikkis. Võrrelge saadud andmeid tootja poolt kindlaks määratud andmetega.
Mooduli korpust tuleks samuti diagnoosida. Kui see on kahjustatud tuleks komponent asendada.
Võite märgata, et jagaja rootor nõuab diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:
- ebastabiilne mootori töö;
- vähenenud mootori võimsus;
- mootori avariilüliti süsteemi võimaldamine;
- sõiduk tõmbleb kiirendamisel;
- teises ja kolmandas või esimeses ja neljandas silindris puudub pinge.
Süütesüsteemi mooduli rike põhjused
Levinud põhjused vooluringi puudumisel põhjused süütesüsteemi moodulis on purunenud juhtmed, lahtised ühenduskontaktid või nende purunemine. Komponendi mehaanilised vigastustele on tavaliselt tingitud paigaldamise ajal rakendatud füüsilisest jõust. Praod komponendi korpuses viivad sisemiste elementide määrdumise, oksüdatsiooni ning niiskuse sissetungimiseni.
Moodul saab kahjustada ka ülekuumenemise käigus. See võib olla põhjustatud sisemisest lühisest või probleemidest mootori juhtplokiga.
Süsteemi vead võivad komponendi kasutusiga lühendada. Ärge jätke kunagi süüde sisse, kui mootor ei tööta. Komponendi kasutusiga oleneb ka selle kvaliteedist ja hoolduse õigeaegsusest.
Süütesüsteemi mooduli parandamine
Ainult kontakte saab parandada. Selleks eemaldage mooduli korpuse kaas, eemaldage trükkplaadi väiksed juhtmed ja paigaldage uued. Transistorid kontrollerite juhtmed tuleks asendada ning jootmiskoht tuleks üle lakkida.
Süütesüsteem mooduli asendamine
Selleks, et komponenti asendada kasutage mutrivõtmete ja kuuskantvõtme komplekti. Esmalt eemaldage akult "miinus" klemm, siis eemaldage plokijuhtmed. Siis ühendage lahti kõrgepinge juhtmed ja eemaldage mootorikinnitus. Järgmine samm on paigaldada uus moodul. Ühendage juhtmed vastava silindrite külge ning pange üksus kokku vastupidises järjekorras.