
Õlifilter — auto
Õlifilter —
Õlifilter: kasulik informatsioon
Õlifilter on sisepõlemismootor õli kvaliteedi tagamiseks. Mootor vajab õli õlitamine, kuid mõnikord õli määrdub, kui seda kasutatakse. Tahm või metalli kulumise tõttu sattuda katlasse õli. Lisaks õli võib määrduda vahetult enne kasutamist. Mis tahes määrimata kahjustab mootorit, õli filter on paigaldatud kõikide võõrkehade eemaldamiseks õli. See teenistusliku pikaajaline elu. Tavaliselt on kasutatud ühe õlifiltri, kuid mõned autod on ka määrdeõlid nafta peene filtri. Sel juhul võib hoiduda, õli vaja muuta. Ikka palju autoomanikele peab regulaarselt vahetada, õlifilter ja õli. Ja peab pöörama tähelepanu tootja juhendi kohaselt. Tuleb muuta pärast 20,000-30,000 km õngejada. Õlifilter peab muutuma koos õli. Seal püsis õli, saate muuta filter ilma probleemideta.
Vana filter eemaldada spetsiaalse mutrivõtit abil. Soovitame pöörata tähelepanu tootja juhendi kohaselt. Pika aja jooksul õli filtri kasutamisel vähendab oma mõju. Peale remonti seda ise, seal ilmneb probleeme auto kindlustus. Üksikutel juhtudel võib see viia suured kulud. Seda saab vältida kergesti siis, kui sisse tingimused järelmeetmeid. Kui vajate lukustus toru, vastuvõtja-kuivati, laternate valijat relee, õhufilter, akna teatrit, äärik, kütusepaak või teise varuosa autole, siis meie e-poes on väga asi, mida vaja. Oma poodi leiad kõikide varuosade auto.
Õlifiltri rikked
- detail on saastunud;
- kinnikiilunud möödavooluklapp või detaili kahjustus;
- detaili mehaaniline kahjustus.
Märgid ülifiltrite riketest
- määrdeaine väljavoolamine mootorist sõiduki seismise ajal;
- õli surve indikaatori süttimine armatuurlaual;
- paisunud komponendi korpus;
- mootori ülekuumenemine;
- suurenenud õlitarbimine.
Õlifiltri rikete põhjused
- madala kvaliteediga määrdeaine kasutamine;
- detailide ebaregulaarne vahetamine;
- madala kvaliteediga detaili paigaldamine;
- detaili ebakorrektne kasutamine, pikema aja vältel kui lubatud;
- komponendi vale paigaldus;
- vale õli või filtri kasutamine;
- kahjutsatud ja kulunud tihendid;
- kiirendamine suurematele kiirustele, siis kui mootor on veel külm;
- varuosa on paigaldatud liiga pingul vedruga.
Diagnostika
Maksimaalne komponendi kasutusperiood on aeg, mis kulub 10-50 tuhande kilomeetri läbimiseks. Mootoriõli kasutatakse umbes sama kaua.
Enamikul juhtdest hinnatakse filtri töötamise korrektsust selle ülevaatamisega. Kui visuaalne kontroll paljastab varuosa kahjustused on vajalik ülevaadata sõiduki kogu määrdeaine süsteem, kontrollida kas mootor töötab korrektselt.
Õlifiltri asendamine
See detail ei kuulu parandamisele ja kui see saab kahjustada siis enamikul juhtudest asendatakse see uue filtriga, lisaks vahetatakse samal ajal ka mootoriõli. Selleks tühjendage määrdeaine karter, eemaldage mootorikaitse ja filtri korpus.
Komponendi asendamine eeldab omajagu pingutust ja seda on soovitatav lasta teha teeninduses. Äärmiselt oluline on, et uus filter vastaks eelmisele või oleks selle analoog. Isegi väiksemad erinevused võivad mõjutada määrdeaine süsteemi. Kui filtri vahetamisega jäädakse hiljaks võib see kahjustada mootorit.