Jahutusvedeliku paisupaak — auto
Võrdsustusanum —
Võrdsustusanum: kasulik informatsioon
Paisupaagi kuulub jahutussüsteem. Kaasaegsed autod on kasutada süsteemi, mis töötab antifriis jahutus. Seda antifriisi paisub kui temperatuur tõuseb. Jahutus vedeliku ringluse on suletud protsess, teostati paisupaagi nagu täiendav tank. Kui jahutusvedeliku saab külma voolab jahutus vedeliku ringluse süsteem. Paisupaagi asub tavaliselt alguses on hood ruumi on nii lihtne leida. Kuna paak nonhermetic Lõpetuseks saab antifriis välja voolata.
Kui juhtub, et sa pead leida auk. Mõnikord on raske leida auk on väga väike. Kui mootor on külm surve ei ole piisavalt kõrge, kuid soojeneb, antifriis voolab välja. Väike auk võib pakkida. Kui on suur, on vaja muuta kogu paisupaagi. See ei ole raske muuta, kuid enne käivitamist peate mõned jahutus vedelik valatakse. Pärast seda, kui te pesa uus paisupaagi täida see uus antifriis. Teil on vaja pöörata tähelepanu autode tootja teenuse korraldus. Enne paigaldamist uus tank järgida seda samm-sammult.
Kõigepealt, teha kindel, kas paisupaagi rikke põhjus. Vedel ringlus jahutussüsteemis auk esineda paljudes kohtades. Sul on ka võimalus tellida mujal oma auto. Kui vajate auto parandamiseks järgmised osad: sõltumatu vedrustus ühine, turbo-laadija, puhasti, püügivahendite, absorber ja pesuri pihusti, saate kergesti leida neid meie e-poest.
Kuidas tuvastada jahutusvedeliku paisupaagi defekte?
Komponendi korki ja ventiile tuleb testida iga 4 kuu jooksul. Alustage komponendi asukoha õigsuse kontrollimisest, seejärel jätkake klappide diagnostikaga. Osa tuleks kontrollida defektide ja rooste suhtes. Et kontrollida, kas klapp töötab korralikult rakendage sellele survet. Heas korras olevat komponenti eristab vilistamine kui klapile surutakse ja imemisheli kui klapp vabastatakse. Järgmiseks kontrollige komponendi pistikut. Veenduge, et seal ei oleks setteid ja roostet. Kontrollige rõhku. Surve väärtus võib varieeruda vahemikus 80 kuni 120 kPa. Kontrollige ka osa korpust. Sellel ei tohiks olla jälgi leketest. Need on pragunenud pinna sümptomid.
Te võite märgata, et jahutusvedeliku paisupaak vajab diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:
- mootori on ülekuumenenud;
- jahutusvedelikku surutakse läbi paisupaagi;
- õhu lukustumine;
- intensiivse auru moodustumine;
- oluliselt suurenenud jahutusvedeliku tarbimine;
- paisupaagi seinte tursumine;
- jahutusvedeliku keemistemperatuuri vähenemine;
- paisupaak voolab üle kui sõiduk liigub;
- nõrgenenud ühendustoru klambrid;
- lekkiv radiaator.
Jahutusvedeliku paisupaadi defektide põhjused
Kõige tüüpilisem komponendi viga on selle korpuse terviklikkuse kaotus. Üldjuhul on see põhjustatud pidevast kokkupuutest kõrge temperatuuri ja rõhuga. Korpuse defektid võivad olla põhjustatud halva kvaliteediga plastikust, mida kasutati paisupaagi valmistamiseks, tehase defektist, ebakorrektsest paigaldusest või liiklusõnnetuse mõjust. Halva kvaliteediga antifriis kiirendab pistiku kulumist.
Jahutusvedeliku paisupaagi parandamine
Remont võib eemaldada ainult väiksemad kahjustused. Esmalt puhastage ummistunud klapid ja kork. Kui korgi tihend on kulunud võib selle peale uue paigaldada. Kuid see ei lahenda probleemi pikemaks ajaks: kork tuleb varsti välja vahetada. Kui klapid on kahjustatud või roostes tuleb pistik asendada. Väikesed praod korpusel saab eemaldada jootekolbi või spetsiaalse plastiku jootmise seadmega. Selleks, et vältida korduvaid vigu pind tugevdatakse.
Jahutusvedeliku paisupaagi asendamine
Komponendi keskmine kasutusiga on kuni kolm aastat. Kui tihedus on kadunud on komponent oluliselt kahjustatud või kui paak lekib mõnes kohas tuleb komponent välja vahetada. Selleks on teil vaja võtmete komplekti, voolikuid, kruvikeerajaid, tange ja viili. Esiteks, kasutades viili siluge kohta, kuhu voolik kinnitatakse. Järgmiseks eemaldage kanister ja nõrutage antifriis välja. Järgmiseks eemaldage defektne paak ja paigaldage uuele komponendile uus aurustumise voolik. Pärast seda, ühendage ühendustorud, pingutage klambrid ja täitke süsteem täiesti uue jahutusvedelikuga.