
Auto Pidurikettad tagumised ja eesmised
Piduriketas —
Piduriketas: kasulik informatsioon
Piduriketas ühendatakse rattarummu. Kui pidurdamisel piduri klotsid vajutan ise piduri disс. Hõõrdumise tõttu läheb kiirus alla. Reeglina piduri disсs on valmistatud ainult kvaliteetsete metallist. Nad on raskem, siis piduri klotsid, sellepärast ei ole vaja tihti vahetada. Kaasaegne sport autode asemel metallist Eesti või composite keraamika kasutatakse. Seda tüüpi pidureid on tõhusam. Tõhususe kasv on võimalik tänu Ventilatsioonikanalid piduri disсs kasutus.
Samas piduri disс asendamine, piduri klotsid on ka asendusravi. Lisaks piduri klotsid tuleks asendada paari mõistlik igale teljele tellimuse pidurdamisel olla stabiilne mõlemalt poolt. Vastasel korral pidurdamisel, auto saab joosta. Vajadus paari tark asendamise piduri klotsid määratakse ohutuse tagamiseks. Nagu praktika näitab, see ei ole probleem kuna hooldus tsükkel võib olla korraldatud nii piduri klotsid ja disсs' asendamise piduri tehakse samal ajal. Operatsioonide piduri süsteemi tuleks esitada ainult kvalifitseeritud spetsialistid.
Kui tõttu ebaõige piduri disсs' paigaldus damnification toimub, kindlustusselts ei restitute. Autotootjad määratleda piduri kettad kulumise piirväärtus. Pidurisüsteemi piduri klotsid ajal vajutage ise piduri disс. See juhtub nii et kuna kivi tabanud ketas oli rikutud. Ohutuse tagamiseks on vajalik enneaegse väljavahetamist. Meie e-poest leiad pidurite remonti piduri disсs, kuid ka kõik vajalikud varuosad. Kui otsite piduri klotsid, piduri hõõrdkatted, piduri pidurdusjõukontroll, piduri käik võimendi, piduri all, piduri ketas, piduri voolik või piduritrumli, leiad need siit.
Piduriketaste rikked
- tööpindade purunemine;
- komponentide kulumine;
- detaili mehaaniline kulumine;
- tööpinna defektid;
- detaili paksuse muutumine.
Piduriketaste rikete sümptomid
- krigisemine, ragisemine ja müra pidurdamise ajal;
- piduripedaali vibratsioon;
- pidurdusteekonna pikenemine;
- pidurivedeliku tarbimise suurenemine;
- sagedased pidurdusjäljed parkimise ajal;
- piduriketta töö lakkamine.
Piduriketaste rikete põhjused
- defektse siduri paigaldamine;
- sõiduki väärkasutus;
- agressiivne sõidustiil;
- väline mõju;
- ketaste kasutusaja möödumine.
Diagnostika
Ketaste seisukorra tuvastamiseks kasutage kaliibrit. Peate võrdlema uue ketta paksust sellega, mis teie autos kasutusel on. Lubatud tulemus võrdub 100 osa millimeeetrist. Suurust on vaja mõõta tööalal, kus toimub ümberlõikumine,
Piduriketaste parandamine ja asendamine
Pidurdusüsteemi kõige õrnemad osad on pidurikettad, mida tuleks regulaarselt uuendada. Piduriketaste vahetust soovitatakse iga 70-80 tuhande kilomeetri järel. Siiski tuleb agressiivsema sõidustiiliga autojuhtdel seda detaili palju tihedamini vahetada – iga 20 -40 tuhande kilomeetri läbimisel. Ketaste vahetamiseks, toimge järgnevalt:
- fikseerige sõiduk;
- kasutage tungrauda, et auto parem pool üles tõsta, eemaldage ratas;
- ühendage laht töösilindri kolb;
- eemaldage mustus rattarummu pinnalt;
- keerake lahti piduriketta ankru poldid, mis on rummu vastas (selleks vajate abilist);
- eemaldage pidurihark;
- võtke lahti tugiüksus;
- eemaldage pidurikingad (kui vaja, asendage need);
- olles fikseerinud rummu, eemaldage kulunud piduriketas;
- pange uus piduriketas oma kohale.