Pidurisadul — auto
Pidurisadul —
Pidurisadul: kasulik informatsioon
Piduri nihikuga on osa piduri ketas. Nihikuga koos kolvi pressid piduri kingad piduriklotsid piduri ketas. Kui juht vajutab piduripedaal, piduri silinder kolb liigub ja pidurdamine toimub. Kõige levinum on üleval nihikuga, kuid mõned autod on õõtsuv ja fikseeritud pidurisadulad. Tavaliselt pidurdusanduriga on valatud ja nende kasutusiga on pikem, siis auto ise. Erinevalt kuluvaid osi, näiteks piduriklotsid ja piduri kettad nihikuga asendamise vajadus väga harva.
Kui piduri nihikuga on vigane, on tõenäoline, et on tekkinud tõsine mõju näiteks õnnetuse tõttu. Võimalikud on ka materjal. Väga vanad või intensiivselt kasutatud autode moodustunud rooste võib põhjustada hävitamise materjali ja murda nihikuga. Visuaalne kontroll ja korrapärane hooldus aitab paljastada väikesed praod. Kui seal on isegi väike pragu, tuleb asendada selle nihikuga kohe. Piduri nihikuga on lihtne osa.
Selle asendamine ei ole vaja palju vaeva. Siiski tuleb teha repair Shop. Isegi väike viga sest puudub kogemus, võib põhjustada probleeme. See on palju parem pidur nihikuga välja vahetada professionaalil. Ja teil on väikesed kulud. Meie online poest leiad muud autode varuosad, piduriklotsid, piduri kettad, elektrilised aknatõstukid tõstukid, ABS andurid, sarved, starterid, seguklapp ventiilid madalate hindadega. Kvaliteedi küsimustes ei tee kompromissi. Meie online poest ostate ainult kvaliteetne auto osad.
Ketaspiduri nihiku mehhanismi rikked
- detaili mehaanilised kahjustused;
- nihiku komplekti kinni kiilumine;
- detaili kulumine;
- muutused nihiku kujus;
- komplekti asukoha muutused;
- korrosiooni esinemine;
- nihiku kinnituste nõrgenemine;
- tolmukatete kolbide kulumine.
Ketaspiduri nihiku mehhanismi rikete sümptomid
- kõrvaliste helide tekkimine pidurdamise ajal;
- vibratsiooni ja koputuste esinemine;
- perioodiline auto “triivimine”;
- koputuste esinemine suspensioonis, mis kaovad ainult pidurdmise ajal;
- sõiduki käsitlemise havenemine;
- raskused kurvide võtmisel;
- piduripedaali on liiga kerge vajutada,.
Ketaspiduri nihiku mehhanismi rikete põhjused
- õhk pidurdussüsteemis;
- tolmu ja mustuse esinemine süsteemis;
- sagedased temperatuurimuutused;
- madala kvaliteediga komponentide kasutamine;
- auklikel teedel sõitmine;
- nihiku ebakorrektne kinnitamine;
- sportlik sõidustiil;.
- madala kvaliteediga tarbekaupade kasutamine;
- ebaõige süsteemihooldus.
Diagnostika
Spetsialistid soovitavad nihikut kontrollida igakuiselt. Esialgu kontrollige detaili vaatluse teel. Seejärel hinnake üldist pidurdussüsteemi seisukorda. Süsteemi töötamist saate kontrollida kiirendades autoga kuni 80 km/h (kontroll tuleb teostada tasasel ja kuival teel), siis pidurdage järsult. Süsteemis on rikkeid kui kuulete kriginat ja pidurdusteekond on tavalisest pikem.
Lisaks ärge unustage veenduda piisava määrdeaine olemasolus, et selle tase oleks normis. Teostage süsteemi diagnostika pärast iga 20 tuhande kilomeetri läbimist.
Ketaspiduri nihiku mehhanismi parandamine ja asendamine
Nihikud kuluvad väga tihti (huvitaval komber kuluvad esimesed nihikud 2 -3 korda kiiremini kui tagumised). Mõistlik lahendus oleks neid koheselt mitte välja vahetada, vaid konsulteerida parandustööde asjus spetsialistiga. Parandustööde teostamisel teeninduses detail eemaldatakse, puhastatakse pidurivedelikust ja õlist. Pärast seda kalibreeritakse nihikud ja vahetatakse välja tihendid. Kui detaili ei saa parandada tuleb see asendada.