Õõtshoob — auto
Õõtshoob —
Õõtshoob: kasulik informatsioon
Harkluuga on osa amortasitsiooniks. See eeldab kõrvaljõudu, mis kurvis, pidurdamise ja suuna muutmine. Linker ratta ja keha vahel on harkluuga mängib olulist rolli ohutust. Seetõttu on tehtud rajada terasest. Pinnal on pakkuda paindlikku ühendust hinged. Küljel on keha kasutab nn vaikiva plokid või metall-kummist kinnitused. Küljel ratas on pall ühine. Metall-kummist kinnitused elastomeerist teha kasutatakse.
See on kaasaegne materjal mitmeid eeliseid. Aga see ka kannab välja. Sageli harkluuga asendamise põhjuseks on kummist detailid kulumist. Harvem harkluuga ebaõnnestub terasdetailide korrosiooni tõttu. Materjal või õnnetus võib põhjustada ka vända ja muude kahjude hüvitamiseks. Igal juhul tuleb asendada kahjustatud harkluuga. Kui sõiduk on juhitamatute, see saab olema raske vältida õnnetust. Igal juhul ei viivitaks remont.
See ei ole raske asendada harkluuga. Siiski tuleb väga hoolikalt. Kasutage iselukustuvad polt. Need tuleb asendada ka remondi korral. Sama räägib ohutuse Lõuad. Meie Interneti kataloog on palju muid odav ja kvaliteet Autovaruosad. Pakume teile piduri kingad, rummud, laagrid, ratta pidurisilindrite, süüteküünlad, süüde levitajad, tagalaternaid, esilaternate ja paljude teiste varuosade auto.
Kuidas tuvastada sõltumatu vedrusruse õõtshoova rikkeid?
Komponendi diagnoosimiseks kasutage tungrauda või autotõstukit. Esmalt eemaldage kuulliigendid, siis veenduge, et hoob ei kukuks alla. Seda saab kontrollida lükates osa vertikaalselt. Tavatingimustes toimib hoob kui vedru ja naaseb algasendisse. Lisaks pöörake tähelepanu kummihülssidele - hoob ei tohiks aasades pöörelda.
Võite märgata, et sõltumatu vedrustuse õõtshoob vajab diagnostikat järgmiste sümptomite esinemisel:
- vahede tekkimine rattarummudesse;
- kulunud rehvid;
- kere või rooli vibratsioon sõidu ajal;
- kõrvalised helid pöörates ja sõites halva kvaliteediga teekattel;
- mootori võimsuse vähenemine;
- suurenenud rooli lõtk.
Sõltumatu vedrustuse õõtshoova rikete põhjused
Kõige sagedasem komponendi rike on deformatsioon. Peamine deformatsiooni põhjus on suure kiirusega läbi aukude sõitmine. Ka halva kvaliteediga komponendid, mida on palju kasutatud muutuvad defektseks.
Sõiduki liikumise jooksul esineb suspensioonis loomulikku kummipukside ja kuulliigendite kulumist, mille tulemuseks on mõõtmete kadu või täielik õõtshoova hävinemine. Et selliseid rikkeid vältida diagnoosige suspensiooni komponente pärast iga 50000 km läbimist.
Vedrustuse õõtshargid võib olla valmistatud terasest või sulamist. Terasest osad on rohkem altid korrosioonile tänu vee sissepääsemisele sõidu ajal. Et suspensiooni mehhanism kestaks kauem vali sulamist hoovad.
Sõltumatu vedrustuse õõtshoova asendamine
Iseseisvaks õõthoova asendamiseks järgige neid soovitusi:
- paigaldada toed pärast sõiduki tungrauaga üles tõstmist;
- eemaldage kinnitusmutter;
- ühendage hoob auto kere küljest lahti;
- eemaldage varras hoova kuulliigendist;
- eemaldage komponent ja paigaldada kuuli toe ja varda vahele uus;
- kasutage uue komponendi kinnitamiseks uusi mutreid ja polte;
- keerata mutrid kinni 90 Nm pöördemomendiga, siis pöörake neid 30 ° - 40 ° tagasi;
- taga kinnitage hoova polt kere külge pingutades mutreid (kuid mitte täielikult);
- kasutades tungrauda, tõstke hooba, nii et see oleks horisontaalne 80 ° juures;
- pingutage mutrit jõuga 60 Nm;
- laske auto alla ja eemaldage tungraud.