
Auto Rooliots
Rooliots —
Rooliots: kasulik informatsioon
Pala rod lõpus on osa pala rod ja kuulub sõiduki rooli süsteem. Pala varraste otsad on kerajas varraste otsad. Nad asuvad teele varraste otsa. Koos track rod nemad vastutavad rooliratas lugu pidama. Rattaid saate muuta antud roolimehhanismis suunas. Sfääriline varraste otsad ja rööbastee rod ühendust rooli punkti Välislingid telje ja tie rod arm. Tavaliselt tänapäeva autod on kaks jälgida vardad telje ja tie rod käe asub kahe telje vahel. Pala varraste otsad on stress. Noored on mis tahes rooli ja kõik counteractions on suunatud neile. Pala varraste otsad on kuluvad.
Nagu liigesed ei aja jooksul. See ilmneb, kui kõnniteel on halb või on kerget vibratsiooni isegi siis, kui rooli töötab tühikäigu pöörlemiskiirusel. On vaja kontrollida raja rod operatsiooni. On võimatu remontida ebaõnnestunud pala rod lõpus. On vaja asendada. Pala rod lõpus asub kohas raske-et-get-suunas. Niisiis, tuleb kontrolli pit platvormi lifti seda tööd teha. Lisaks pärast kujundi asendamist pala rod lõpus, tuleb jälle varba-ja kohandada. Meie online poest leiad palju muud auto osad, nagu kondensaator, Õhupuhastajad, sissepritse ventiilid või tagalaternaid.
Kuidas tuvastada rooliotsa rikkeid?
Selleks, et tuvastada komponendi seisukorda tuleb seda taskulambiga mõrade suhtes kontrollida. Ülevaatuse ajal tuleks erilist tähelepanu pöörata rooliotsa liigendi tihendirõngastele. Samuti kontrollige liigendi lõtku. Selleks, et lõtku täpselt hinnata tuleks sõiduk kanali peale paigutada. Vastasel korral on kontrollimiseks vaja kahte inimest. Samal ajal kui üks inimene pöörab rooli vastupidises suunas, peab teine komponenti kontrollima, et tuvastada kas liigendis on õhku.
Võite märgata, et rooliots vajab diagnostikat, kui esinevad järgmised sümptomid:
- sõiduki juhitavus on halvenenud;
- sõites ebatasastel teedel on kuulda müha ja krigisemist;
- rooli vibreerib liigselt;
- rool on liiga kerge;
- rooli on raskem / lihtsam pöörata..
Rooliotsa rikete põhjused
Peamine komponendi enneaegse kulumise põhjus on selle madal kvaliteet. Töötamisel rakendub komponendile intensiivne pinge koos vastastike jõudude mõjuga. Rooliotsa kasutusiga on 40.000 km, kuid agressiivne sõidustiil, madal teede kvaliteet ja hilinenud hooldus vähendavad seda märkimisväärselt.
Kuulliigendid roostetavad ning kummist ääriste seisukord halveneb lõhkenud tolmukaitsekatte tõttu, mis neid niiskuse ja mustuse eest kaitsma peaks. See põhjustab ka määrdeaine välja uhtmist ja liigendite ära hõõrdumist.
Tolmukork sisend surutakse koos vedruga kuulliigendi naastu sfäärilisele pinnale. Kui see on välja veninud tekib komponentide vahele lõhe.
Kahjustatud või deformeerunud keermestik on tingitud ebakorrektsest paigaldusest ning liigse jõudu rakendamisest.
Rooliotsa asendamine
Tulenevalt asjaolust, et komponente paigaldatakse eraldi ei nõuda nende asendamine rooliotsa täielikku demonteerimist. Kui diagnostika näitab, et komponent on kahjustatud, tuleb see asendada. Asendamiseks teostage järgnev:
- tõstke sõiduk üles, lukustage selle esiosa ja eemaldage ratas;
- lõdvendage käändtelje hoova asendatava kompinendi iselukustuvat mutrit;
- eemaldage komponent roolihoovast kasutades selleks sobilikku tõmmitsat, seejärel eemaldage mutter;
- lõdvendage roolivarda liigendi lukustusmutter kasutades mutrivõtit, et hoida käigukasti poolset rooliotsa kuusnurka;
- eemaldada komponent roolivarda liigendist, märkides üles pöörete arvu, mis teeb hilisema kokkupaneku veelgi lihtsamaks;
- paigaldada uus rooliots vastupidises järjekorras.