Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Rihma seisukorda tuleb kontrollida pärast iga 10-15000 km läbimist, seda tehakse õlivahetuse ajal. Esmalt kontrollige komponenti. Kui see on oluliselt kahjustada saanud, paigaldage uus. Kui sellel on mõned väikesed praod ei ole osa asendamine vajalik. Siiski, kui praod on üksteisest vähem kui 10-20 mm kaugusel halveneb rihma töö märkimisväärselt.. Samuti kontrollige rihmarattaid mustuse ja võõrkehade suhtes.
Võite märgata, et polükiilrihma vajab diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:
Polükiilrihm on suure koormuse all. Osaliselt põhjustab komponendi enneaegset kulumist mootoriruumi kõrge temperatuur, samuti pidev liikumine. Need tegurid on põhjuseks, miks komponendile ilmuvad praod ning kummist osakesed tulevad lahti.
Rihmapinguse aste on kriitiline tegur. Ebapiisav pinge võib põhjustada tõsist vibratsiooni ja komponendi kulumist, liigne pinge võib põhjustada rebenemist. Komponendi ebakorrektse paigaldamise, peamiselt selle asukoha tõttu rihmarattast väljaspool on tulemuseks ribide aluse küljest eemaldumine. Rihma kahjustused võivad tuleneda ka kulunud või valesti paigaldatud rihmaratastest. Peale selle võib laagri keerme ja rihma purunemise põhjuseks olla võõrkehade olemasolu rihmarattas.
Äärmuslik komponendi kasutusiga on 4 aastat. Pärast seda perioodi tuleb paigaldada uus komponent. Kahjustatud komponent ei kuulu parandamisele. Enne rihma eemaldamist, eemaldada õhufiltri kaas ja mass õhuvoolu andur. Seejärel eemaldage solenoidklapp ning õhufiltri põhi. Rihma eemaldamiseks laske selle pinguti lahti. Uue komponendi paigaldamise ajal asetage see rihmarataste keskele ja keerake pingutuskruvi. Lõpuks paigaldada kõik osad vastupidises järjekorras.