
Süütepool — auto
Süütepool —
Süütepool: kasulik informatsioon
Internal - sisepõlemismootoriga varustatud auto on ka süütepool. Räägime süüte-pinge muundur. Süütepool on seotud süüte lukk süütesüsteem edasimüüja ja kaitselüliti süüde. Kui süüde on sisse lülitatud, süütepool magnetvälja ilmub. Kui kaitselüliti avab vooluringi esmane süütepool, siis on kõrgepinge impulsi. Pärast seda edastatakse impulsi ka süüteküünlad. Säde vahe tekib säde, mis süttib õhu ja kütuse segu. Kaasaegsed autod on mitu süttimist rullid, nii iga silindri on oma süütepool.
Kui on defekt, ühe silindri jätkab tööd ja auto võib sõita. Paljud autod on ainult üks süütepool. Kui on defekt, coil täieliku asendamise vajadus. Teoreetiliselt on võimalik asendada mähis blokeerida, kuid ei ole mõtet. Süütepool ei ole kallis. Kui me räägime umbes kõrgepinge, lasta asendada coil spetsialistid. Sobimatu asendamine on halb ja pöördumatu mõju. Süütepool on silindriline vorm ja saate kiiresti leida. Igal juhul eemaldage coil kui süüde on sisse lülitatud. Meie online poest ostad originaal süütepool. Meil on suur valik autode varuosad. Siin saab osta sidur plaat, Tuuleklaasi puhasti, õli radiaatori, kaitseraud, kütuse taseme andur, turbolaaduri, külje, rehvid ja muud autode varuosad, mida vajate.
Süütepooli rikked
- pool on kahjustatud;
- detaili kulumine;
- süütepool on ülekuumenenud;
- pooli tipp on kulunud;
- süüteblokk on purunenud.
Märgid süütepooli riketest
- mootori löögisageduse rikkumine, eriti suure niiskusega;
- auto maksimaalne võimsus on märkimisväärselt vähenenud;
- suurenenud kütusetarbimine;
- indikaatori “Kontrolli mootorit” tule süttimine.
Süütepooli rikete põhjused
- madala kvaliteediga süüteküünlad;
- ülekuumenenud mootor;;
- välise temperatuuri tõusmine, mustuse ja tolmu mõju detailile;
- pooli isolatsiooni purunemine pinge indikaatori ülatudes 35 tuhande voldini;
- kinnituste lõdvenemine;
- pooli vibreerimine;
- elektriringe režiimi töö rike.
Diagnostika
Süütepooli rikete tuvastamiseks on vaja spetsiaalset varustust. Iseseisvalt saate kontrollida kõigest väliste kahjustuste olemasolu. Märke oksüdeerumisest, tumedatest immutusainetest või väikseid lõhesid detaili korpuses, mis rikkest märku annavad.
Isegi väiksemate süütepooli rikete korral on sõiduki omanik kohustatud detaili seisukorda teeninduses kontrollima. Esmalt kontrollitakse süüteploki (primaarse ja sekundaarse) takistusnäitajaid. Selleks kasutatakse multimeetrit ja oommeetrit. Peapooli normaalsed näitajad jäävad vahemikku 0,5-2 oomi. Sekundaardse pooli standardnäitajad kõiguvad vahemikus 6 kuni 15 oomi. Täpsed takistuse näitajad täpsustab sõidukitootja tehnilises dokumentatsioonis.
Süütepool tuleks välja vahetada pärast 60-80 tuhande kilomeetri läbimist. Diagnostikat soovitatakse teostada vähemalt kaks korda aastas või 30 tuhande kilomeetri läbimisel.
Süütepooli parandamine ja asendamine
Süütepooli ei saa parandada. Hapniku juurdepääs süütepooli koprusesse muudab selle töötamise ainult halvemaks. Detaili asendamine on vajalik isegi väiksema rikke märkamisel. Süütepooli korrektne töö oleneb õigetest juhtmete ühendustest. Detaili väljavahetamine võtab vähe aega, kui eeldab kvalifitseeritud tehnikute abi.