
Süütejagaja — auto
Süütejagaja —
Süütejagaja: kasulik informatsioon
Süüte edasimüüja on komponent süüte süsteem. See jaotab kõrge pinge, mis tekib süütepool arvesse erinevaid balloone. Lisaks abil Hall andur või kaitselüliti süüteseade, süüde turustaja jaotab süüde säde, mis süttib õhu ja kütuse segu balloonid. Süüte Edasimüüja saab kergesti leitav kate iseloomulik kuju. Kuid enamik tänapäeva autod on süüde turustaja. Selle asemel kasutatakse süütepool iga silindri jaoks. Seal on palju põhjusi, miks süütesüsteemiga rikkeid. Defekti süüte Edasimüüja võib põhjustada süttimise puudumise. Sel juhul on lihtne esile ebaõnnestumise põhjus. Kahjuks tegelikkuses ainult osa turustaja rikkeid. Sõiduki võib lõpetada sõites.
Süüte edasimüüja on suure pinge all, saab ainult spetsialistid seda parandada. Viga võib põhjustada halb mõju iseõppinud auto omanik. Pärast vedelgaasianuma tuleb uuesti süütesüsteem korras süüte punkte kokku langema. Vaid pärast asjaomase kinnituse töötab uus süüde edasimüüja. Autotootjad anda täpseid juhiseid, kuidas paigaldada süütesüsteemiga. Neid eeskirju tuleb järgida remonditöökojad. Kas soovite asendada süüte kaabel, süüteküünal, süüde jooksja, süüte moodul, plokk-karteri ja summuti või tõstukid kompressor? Meie online poest leiad kõik autode varuosad, mida vajate.
Süütejagaja rikked
- süütejagaja korpuse defektid;
- jagaja korpuse reostus;
- kulunud süütejagaja kontaktid;
- kulunud või purunenud jagaja;
- jagaja kontaktide oksüdeerumine;
- edastusregulaatori laagri kinnikiilumine;
- Halli anduri (kontaktivaba jagaja) vigastus;
- jagaja tööea lõppemine.
Märgid süütejagaja riketest
- süütesüsteem ei vasta;
- mootor käivitud raskelt;
- süütekaabli takistuse indeks on suurem kui standard;
- koputused mootorist tühikäigul;
- ebatavalised hääled summutist;
- suurenenud kütuse tarbimine.
Süütejagaja rikete põhjused
- osa edasine kasutamine peale tööea lõppu;
- õli või mustuse sattumine komponenti;
- kehva kvaliteediga kütuse kasutamine;
- hilinenud süüteküünalde vahetus;
- purunenud tööpool;
- jagaja otsade vale distantsiga paigutamine;
- märkimisväärselt tõusnud süütepooli võimsus;
- kaitsme liuguri töö lakkamine.
Diagnostics
Takistuse väärtus on põhiline näitaja süütejagaja hoolduse vajalikusest. Selle mõõtmine teostatakse läbi kontaktide ühendamise oommeetriga. Jagaja töötab korralikult kui näitajad on järgmised;
- G väljundi ja massi vahel — 20–31 kilo-oomi;
- A ja B väljundite vahel — 0,49–0,73 oomi.
Individuaalsed takistus indeksid on väljatoodud konkreetse sõiduki tehnilises dokumentatsioonis.
Jagaja planeeritud diagnostika teostatakse koos kogu süsteemi kontrolliga iga 30 tuhande kilomeetri järel.
Süütejagaja parandamine
Süütejagaja parandamine toimub ainult teeninduses. See on tingitud asjaolust, et detailil on õrnad sensorid, mille rikked võivad põhjustada kogu süütesüsteemi kahjustusi.
Kui jagaja korpusel on defektid, siis tuleks see välja vahetada. Kui jagaja katte eemaldamisel kukkub süsinik-kontakt välja, siis tuleb see ja selle kaabel ära vahetada. Võimalik on vahetada ka kahjustada saanud komponentde, kui need vastavad kahele tingimusele:
- olles kontrollinud nende vastavust;
- olles kontrollonud jagaja takistuse mõõtmeid.
Süütejagaja asendamine
Süütejagaja tuleb asendada sinult kriitiliste kahjustuste korral või selle tööeas lõppedes.
Selleks, et jagaja eemaldada, tuleb eelnevalt eemaldata rootor, et lahti võtta pooli kon, juhtmed ning eemaldada kondensaator. See töö on üpriski kompleksne ja võtab kaua aega. Oluline on ülesmärkida sagedus ka paarisolevad kontaktid. Valede juhtmete omavahel ühendamine võib viia kogu süüstesüsteemi purunemiseni.