
Auto Termostaat
Termostaat —
Termostaat: kasulik informatsioon
Termostaat on vaja reguleerida jahutusvedeliku ringlust autos. Enamikul juhtudest on seotud mootori plokk. Kui mootor töötab jõuab 75 ° C temperatuuril, termostaadiga ventiil avaneb. Enne selle jahutusvedelik läbib ainult Küte süsteemi radiaator ja mootori veepump. Üldiselt vedelik jahutus radiaator koos jahutusvedeliku avatud ventiili kasutatakse. Seega võib täheldada kasvu jahutusvõime.
Tänapäeva autod tihti on varustatud mitme vedeliku ringluse jahutussüsteemid. Kui indikaator näitab valesid näitajaid, põhjuseks on näitaja või termostaadiga. Termostaat jaotus võib kaasnesid suured energiatarbimine kütmiseks auto. Korral on vaja asendada termostaat. Selleks Eemaldage vana termostaadiga. Ring sisestamise abil paigaldada uus. Samas asendus on vaja valada vähemalt pool jahutusvedelik. Pärast te installida täide jahutusvedelik ja teha pumpamiseks. Testimise ajal proovisõidul näitab, kuidas õige oli asendamine lõppfaasis. Termostaat, pöörama tähelepanu täiteaine ring paigaldamisel tuleb uus.
On olemas uus komplekt. Lisaks kohaldatakse lekkekatse termostaat pärast proovisõidul. Kogenud auto omanik saab muuta termostaat. Klaasipuhasti purunenud autos? Või vajate puhasti pull vardad ja pihusti käsi? Interneti kauplusest leiad kõikide varuosade auto, nt kõrgepingekaabel, starter, cogged vöö, põiki kontrollgrupis, gearwheel, süüte moodul ja paljude teiste auto originaalosad.
Termostaadi rikked
- termostaadi klapid avanevad ja sulguvad ebakorrapäraselt;
- süsteemi rõhutustamine;
- mitte-täielik klapi avanemine;
- termostaadi klapid avanevad valel ajal;
- termostaadi elemendid on kulunud või purunenud;
- töötamishäired;
- kulunud või purunenud kompressor.
Märgid termostaadi riketest
- mootor soojeneb halvasti või kuumeneb üle.
- kütuse tarbimine ületab normid;
- madal mootorijõudlus;
- “Kontrolli mootorit” indikaator.
Termostaadi rikete põhjused
- tugev vibratsioon;
- ebastabiilne mootoritöö;
- ebastabiilsed kinnitused;
- madal jahutusvedeliku tase;
- õli esinemine termostaadis;
- jahutustiiviku purunemine;
- tugev surve süsteemis;
- süsteemi ummistumine.
Diagnostika
Termostaadi kontrollimiseks tuleb ettevõtta mõned lihtsad sammud. Esmalt on vaja mootor üles soojendada. Siis tuleb mõõta radiaatorit termostaadiga ühendava vooliku temperatuuri. Kui voolik on külm, siis süsteem töötab korrektselt.
Termostaadi avanemistemperatuur ei tohiks ületada 84–90 ° C, samadel tingimustel töötab ka termostaadi alumine otsik. Seda protseduuri me ilma teeninduse abita teha ei soovita.
Tavaliselt ei ületa termostaadi tööiga 100 tuhandet kilomeetrit. Kuigi võimalike vigade suhtes tuleks seda kontrollida vähemalt korra aastas. Termostaadi opereerimise analüüsi tuleks teostada sõiduki tavapärase hoolduse käigus.
Termostaadi asendamine
Kahjustada saanud termostaati ei saa parandada, seda saab ainult asendada. Seda protseduuri teostatakse standard tööriistadega. Detaili paigaldamine ja avamistemperatuuri mõõtmine võib olla keeruline.
Enne varuosa asendamist on oluline vana jahutusvedelik välja lasta, et vähendada pingeid soojusvaheti voolikute sisendi klambrites. Alles siis tohib ühendada voolikud termostaadi ja sisselasketoru vahel. Termostaadi asendamine ei ole väga kallis. Seega on mõistlik detail juba algsete purunemismärkide korral välja vahetada,