
Veepump + Hammasrihma Komplekt eest sõiduk
Populaarsed Veepump + Hammasrihma Komplekt tootjad
Veepump + Hammasrihma Komplekt —
Veepump + Hammasrihma Komplekt: kasulik informatsioon
Veepump on osa jahutusvedeliku circuit. Tavaliselt vett pumba rikke põhjus on tema kanda. Pidev mehaaniline stress võib põhjustada lekkeid. Lisaks pump saab täiesti ei suuda. Kui seal all sõiduki jahutusvedelik, see näitab lekib jahutusvedeliku circuit. Leke otsides on vaja hoolikalt analüüsida veepump. Kui vesi pump, jätab täielikult, on vaja asendada see. Aga mõnikord ainult tihendid terminalid on vigane. Siis on vaja lihtsalt neid asendama. Enne veepump eemaldamiseks on vaja veritsema jahutusvedelik.
Ei ole lubatud kasutada seda uuesti, tuleb taaskasutada selles jahutusvedelik. Pärast eemaldamist vana veepump on vaja põhjalikult puhastada nende ümbrust. On väga oluline kõik rooste ja skaala täielikuks eemaldamiseks. Lõpuks, paigaldada uus pump ja ühendada uue veorihm. Enamasti on soovitatav uuendada selle vöö. Pärast pumba installimist täitke jahutusvedelik. Seejärel tuleb deflate õhu jahutusvedeliku Circuit. Paigaldus veepump tuleks teha auto osade valmistaja juhendi kohaselt.
Vale paigaldamine võib põhjustada kogu jahutus süsteemi talitlushäire. Lisaks näiliselt täiendavat kahju tõttu ebaõige vett pumba paigaldamist. Kui teil on kahtlusi, usaldada spetsialistide asendada veepump. Sa vajad uus fänn, karteri, mootoriruumi, ori ballooni, Park kaugus kontrolli, harkluuga, pidurisilinder, taillight või teiste autode osas? Saate kergesti leida ja mõista kõik need meie poe Autovaruosad.
Veepumba rikked
- jahutusvedeliku leke;
- laagrile rõhumine;
- tiiviku kahjustus;
- veorihma kulumine.
Märgid veepumba riketest
- mootori temperatuuri suurenemine;
- vahe tekkimine pumba rihmarattas;
- müra laagrites mootori töötamise ajal;
- veepumba müra;
- püsiv määrdeaine ja jahutusvedeliku lõhn mootoriruumi kaane all;
- jahutusvedeliku väga aeglane liikumine.
Veepumba rikete põhjused
- tiiviku väär paigaldus;
- mootori pikaajaline töötamine;
- sõiduki kasutamine reljeefsel pinnal või halbades ilmastikutingimustes;
- madala kvaliteediga jahutusvedeliku kasutamine;
- süsteemi rõhutustamine.
Diagnostika
Kui avastasite, et temperatuurinäidik näitab märkimisväärset kasvu keskmises väärtustes auto liikumise ajal on vajalik sõiduki soojendus keerata maksimaalsele tasemele. Mõne aja pärast tuleb auto kinni pidada, mootor välja lülitada ja kuulata - kui veorihm on kuum viitab see veepumba rikkele.
Teine lihtne moodus veepumba seisukorra hindamiseks on järgnev - vajalik on mootori käivitamine, siis laske tal vabakäigul töötada ja lühikese aja jooksul näpistage soojusvaheti ülemist voolikut. Kui tunnete jahutusvedeliku liikumist, siis pump töötab korrektselt.
Visuaalne vaatlus parkimiskohas on kõige lihtsam diagnoosimise moodus. Märgade kohtade esinemine asfaldil tähendab pumba purunemist. Plekkide roheline värvus indkeerib, et see on jahutusvedelik.
Veepumba parandamine ja asendamine
Veepumba tööiga on ligikaudu 90 000 kilomeeetrit. Selle asendamiseks, tehke järgnevat:
- eemaldage vana jahutusvedelik;
- eemaldage hammasrihm;
- keerake lahti mutrid, mis kinnitavad pumba mootori külge;
- võtke pump välja.
Kahjustatud osa parandamise ja väljavahetamise peaks siiski tegema autoteenindus.