
Rattalaager — auto
Rattalaager —
Rattalaager: kasulik informatsioon
Laager on mõeldud ratta Rummu vähem vastupanu. Nad edastavad telje rataste pööramiseks rakendatav jõud. Tagatelje kasutatakse sageli laager moodulid. Osa asendades moodul täielikult asendada. Esiteljel on paigaldatud nurgeliste kontaktid, kooniline roller või radiaalne laagrid. See sõltub auto mudel. Paigaldada ja lahtivõetavad ratta laager erilist vahend on vajalik. Seetõttu tuleb minna auto remonditöökotta, kui laager on vigane. Käigus aeg vananeb ratta laagrid. Müra tase suurendab laager kannab välja. Eriti tugev müra on kurvides. Suurenenud müra tase kurvides vasakule näitab vale paremale küljele. Mõnikord esineda näidend kulumise tõttu.
Seda probleemi saab diagnoositud. Kui lülitate ratta vajutage üks kord pidur ja kord omakorda ilma piduri rattad. Play ilmnemisel viimasel juhul probleem on laager. Kui on vale, peate asendada laager. Parandada tuleb eriline ajakirjanduse pressi uus laager aastal. Proovige asendada laager endale mõne sledgehammer. Defektse laager tuleb õigeaegselt asendamist, kui see on ohtlik sõita vigane laager. Meie Internetipoest leiate te vajate oma auto varuosad: ratta pidurisilinder, piduri peasilindri rooli knuckles, piduri kingad, akna tõstukid, esituled, Õhukuivati, kütuse ja õli filtrite.
Kuidas tuvastada rattarummu laagrite komplekti defekte?
Kontrollige laagrite seisukorda piduriklotsid asendamisele aja olenemata sõiduki läbisõiduks.i Antud komponentide seisukorda võib kontrollida mitmel viisil. Kiirusel 10-15 km/h, tehke järsk vasakpööre. Kui kõrvalised helid ei ole enam kuuldavade näitab see vasaku ratta laagi defekte. seejärel kontrollige sama moodi paremat ratast. Põhjalikum diagnostika nõuab erivarustust.
Teil on vaja tõstukit või tungrauda. Tõstke sõiduk üles, käivitage mootor, pange sisse neljas käik ja suurendage kiirust kuni 80 km/h. Järgmisena, lahutage siduri ja võtke käik välja samal ajal kuulates hoolikalt ühe esiratta heli. Võite proovida ka mõnda muud meetodit. Õõtsutage peatatud sõiduki ratast esmalt vertikaalselt ja seejärel horisontaalselt. Isegi väiksema lõtku korral tähendab see laagri või roolisüsteemi riket. Järgmisena peate samaaegselt vajutama piduripedaali ja õõtsutama ratast vertikaalselt (selleks vajate assistenti). Kui lõtk kaob tuleb komponent asendada.
Võite märgata, et rattarummu laagri komplekt vajab diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:
- koputamine ja vibratsiooni suurenemine liikumise ajal;
- sõiduki kaldub sirgest kõrvale;
- Sõiduki kere kaldub pidurdamisel või järskudel pööretel;
- kõrvaliste helide ilmnemine;
- veljed kuumenevad üle;
- rehvid kuluvad ebaühtlaselt.
Rattarummu laagrite komplekti rikete põhjused
Peamiseks rattarummu laagrite komplekti rikete põhjusteks on sõitmine halva kvaliteediga teedel: komponent on avatud suurtele koormustele ning pragude ja murdumiste tekkimine.
Rattarummu laager on üsna pika kasutuseaga. Selle enneaegne kulumist võib olla põhjustatud sobimatute määrdeainete kasutamisest või määrdeaine puudumisest. Peale selle võib komponendi kasutusiga lühendada mustuse, abrasiiviosakeste ja vee sissetungimise tõttu. vahel. Seda võib mõjutada ka halb kvaliteet ja sobimatu paigaldus. Valesti kohandatud kliirens võib olla komponendi nihkumise ja kahjustuste põhjuseks. Valesti tasakaalustatud rattad võivad põhjustada ka laagri toimivuse kaotust.
Rattarummu laagrite komplekti asendamine
Rattarummu laager tuleks vahetada iga 130-190000 kilomeetri läbimisel. Selleks võtke arvesse järgmisi soovitusi:
- jälgida kliirensit kui koonuslaagrid on paigaldatud;
- väljavahetamise ajal ärge kasutage teravaid esemeid, sest need võivad komponenti kahjustada.
- paigaldades komponenti teljele kasutage sisemise ringi löömiseks spindlit;
- Surudes laagrit sisse kasutage välimisele ringile surve avaldamiseks spindlit.