
Stabilisaatori Varras eest sõiduk
Populaarsed Stabilisaatori Varras tootjad
Stabilisaatori Varras —
Stabilisaatori Varras: kasulik informatsioon
Pendli toetus on varras, mis on ujuva laagrid mõlemas otsas. Ujuv laager kulub pikisuunas jõud, seega rod liikuda edasi ja tagasi, kuid mitte külgsuunas. Ka pöördemoment on edastatud. Autode pendli paigaldatud toetab eri kohtades. Näiteks ülekande paigaldatud pendli toel. Mootor ja muid osi saab ühendada keha pendli toetuse kaudu. Ka rattaid stabiliseeritud pendli toel.
Pendli toed koosneb metallist varras, mis on sageli varustatud kummi padjad otsad. Kõrge mehaanilise koormuse tõttu ujuv laagrid on seljas Autovaruosad. Selle tulemusena ilmub tasuta mängida võib viia vurama häälitsusi. Eriti, see probleem on tüüpiline vanade autode. See ei ole raske asendada pendli toetust, sest see on lihtne Mehhaaniline osa. Siiski tuleb lammutada palju mujal pendli toetust jõuda. Põhimõtteliselt saab varju puude mehhaanik asendada pendli toetust. Samuti on sageli kasutatud mõiste tie rod. Mõned auto osad tegijad kasutada seda mõistet ainult pendli tugi, mis asub tagatelje juhend ja stabilisaator.
Kuid kuna ei ole kedagi ühtse mõiste ja auto osad tegijad kasutatakse teisi koodekseid sama autovaruosad, tuleb tuleb hoolega. See on soovitatav paigaldada kasutatud pendli toed on raske hinnata nende kvaliteeti. Sa vajad jahutusvedeliku temperatuuri andur, ori ballooni, Karteris, õli temperatuuri andur, õlifilter, fänn, õli ribatesti või mujale auto? Meie online poest leiad laia auto osad, mis vastavad kõrgeimatele standarditele.
Stabilisaatori otsavarda tõrked
- murdumine õhukestes kohtades;
- osa deformeerumine;
- vabaliikumise tekkimine alumises või ülemises liigendi komponendis.
Märgid stabilisaatori otsavarda tõrgetest
- koputuste kõlamine kapoti alt sõidu ajal;
- auto õõtsumine suurematel kiirustel;
- auto kisub ühele küljele kui roolirattast lahti lasta;
- sõiduk libiseb pidurdamisel palju;
- auto kere toetub pööramisel ühele küljele.
Stabilisaatori otsavarda tõrgete põhjused
- auto on ülekoormatud;
- halva kvaliteediga teedel sõitmine;
- süsteemi rõhutustamine;
- komponendi kulumine;
- detaili kahjustus mehaanilisest mõjust;
- agressivne sõidustiil.
Diagnostika
Keerake rooliratast nii kaugele kui see läheb, et tekitada vahemik ratta alale. Raputage otsavarrast. Kui see liigub vabalt, siis tuleb osa välja vahetada. Põhjalikumaks kontrolliks on teil vaja pöörduda teenindusse kus on olemas autotõstuk. Vabastage otsavarras, keerates lahti kinnitusmutter. Kui selle tegevuse ajal on liigenditest kuulda koputusi, tuleb otsavarras välja vahetada. Kui detail kiigub kinnituses, viitab see liigendi kinnituse lõtvusele.
Stabilisaatori otsavarda asendamine
Seda komponenti ei saa parandada. Stabilisaatori otsavarda keskmine tööiga on 120 tuhat kilomeetrit. Detaili saab asendada nii iseseisvalt kui autoteenindusel abi kasutades. Komponendi iseseisvaks asendamiseks tehke järgnevat:
- Eemaldage ratas (poltidele ja mutritele on soovitatav kanda spetsiaalset ainet, mis muudab nende lahti keeramise lihtsamaks).
- Keerake lahti liigendi mutrid kasutades selleks mutrivõtit, hoidke polti kuuskant võtmega.
- Vähendage suspensiooni koormust asetades esiratta hoova alla tugi.
- Eemaldage purunenud komponent.
- Pange uus otsavarras paika kasutades mutrivõtit ja kuuskant võtit.
- Pange ratas tagasi.