GX470 Varuosad
Varuosad — GX470
-
Tüüp 470 (UZJ120)Aasta (Kust-kuhu): 11.2001 - 11.2009
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 175Võimsus [hj] 238Silindri maht 4664Silindrid 8
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 470 (UZJ120)Aasta (Kust-kuhu): 11.2001 - 11.2009
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 199Võimsus [hj] 271Silindri maht 4664Silindrid 8
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 470 4WDAasta (Kust-kuhu): 09.2005 - 11.2009
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 196Võimsus [hj] 267Silindri maht 4663Silindrid 8
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
Enim tahetud osad GX470-le
GX470 varuosade kataloog
Populaarsed kaubad LEXUS GX I (J120)
Populaarseimad lisatarvikud automudelile GX470
LEXUS GX I (J120) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Lexus GX (UZJ120) on linnamaastur, mida toodeti aastatel 2002-2009 Jaapani korporatsiooni Toyota Motor poolt. Autosse mahub viis kuni kaheksa reisijat. Sõiduki esmaesitlus toimus 2002. aastal Põhja-Ameerika rahvusvahelisel autonäitusel USAs Detroitis. Auto välis- ja sisekujunduse lõi Jaapani disainer Shoichi Fujiyoshi. Auto kuulutati mitu korda oma klassi parimaks: 2003 ja 2004 Ameerika ajakirjade Four Wheeler ja All Star poolt ja 2005. aastal Ameerika turu-uuringufirma JD Power and Associates poolt. Auto kujundati ümber 2005. ja 2007. aastal. Veebisaidil autovaruosadonline.ee saate Lexus GX (UZJ120) varuosi osta ja raha kokku hoida. Kehtestasime klaasipuhasti labadele, kütusefiltritele ja muudele osadele taskukohased hinnad. Paljud tooted on kampaaniate ajal veelgi odavamad.
Lexus GX (UZJ120) tehnilised andmed
Auto on 4790 mm pikk, selle laius on 1880 mm ja kõrgus 1899 mm. Auto kliirens on 210 mm. Pagasiruum mahutab 193 liitrit ja seda on võimalik tagaistmed kokku voltides suurendada 2195 liitrini. Sõiduki kandevõime ulatub 640 kg-ni.
Auto kere on raamile eraldi paigaldatud. Esivedrustus on sõltumatu, kaksik-õõtshark tüüpi, tagumine on adaptiiv-varieeruv sõltuv vedrustus. Sõidukil on Active Height Control süsteem. Linnamaasturi eesmine telg on varustatud ventileeritud piduriketastega, tagatelg ventileerimata ketastega.
Põhiversioonid
Lexus GX (UZJ120) oli saadaval kolmes bensiinimootoriga versioonis, kõigil on nelikvedu.
470 AT mudel on kõige võimsam. Sel on 32 klapiga V8 2UZ-FE jõuallikas, millel on 273 hobujõudu, maht 4,7 liitrit ning maksimaalne pöördemoment 447 nm saavutatakse 3400 pöörde juures. Auto tippkiirus on 180 km/h. Kiirendus 0-100 km/h võtab 8 sekundit. Kütusekulu 100 kilomeetrile on 15 liitrit linnas ja 12 liitrit väljaspool linna.
GX (UZJ120) trimmitasemed
Peale baastrimmitaseme pakuti kõrgemat trimmitaset Sport. Baastrimmitasemel on nahksisustus, elektriliselt reguleeritavad esiistmed, kliimaseade, katuseluuk, hüdraulilise roolivõimendiga multifunktsionaalne rool, udutuled ja soojendusega küljepeeglid. Roolisamba kallet ja sügavust on võimalik reguleerida. Lexus GX460 UZJ120 (2002–2009) linnamaasturitel on eesmised, külgmised ja kardinturvapadjad, samuti mitmed elektroonilised süsteemid nagu pidurite blokeerumisvastane seadis, stabiilsus- ja veojõukontroll, paigaltvõtuabisti ja allamägesõidu abisüsteem. Autosse on paigaldatud rehvirõhu andurid ning tahavaatekaamera. Lisatasu eest oli saadaval navigatsioonisüsteem ja tagaistmetel istuvatele reisijatele mõeldud ekraanidega multimeediasüsteem.
Sport trimmitasemel on pardaarvuti ja kiirushoidur. Spoiler oli valikuline.