varuosad Skoda Rapid nh1
Varuosad — Skoda Rapid nh1
-
Tüüp 1.2 LPGAasta (Kust-kuhu): 07.2012 - 05.2015
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 63Võimsus [hj] 86Silindri maht 1197Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin / autogaas (LPG)Kütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.2 LPGAasta (Kust-kuhu): 07.2012 - 06.2015
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 55Võimsus [hj] 75Silindri maht 1198Silindrid 3
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin / autogaas (LPG)Kütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
Autovaruosad edasistele SKODA RAPID mudelitele:
Enim tahetud osad — Skoda Rapid nh1-le
Skoda Rapid nh1 varuosade kataloog
Populaarseimad rehvimõõdud — Skoda Rapid nh1
Populaarsed kaubad — SKODA Rapid Spaceback (NH1)
SKODA Rapid Spaceback (NH1) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Škoda Rapid (NH1) autod kujutavad endast 5-ukselisi luukpäraga autosid, mida toodetakse alates 2013. aastast kuni praeguseni. Nende debüüt toimus rahvusvahelisel autonäitusel Saksamaal, Frankfurdis. Antud autod olid töökindlad, neil oli rikkalik varustus ning nad olid samas suhteliselt odavad. Tänu nendele omadustele said autod tunnustatud kogu maailmas. Meie e-poest saate alati Škoda Rapid (NH1) varuosi osta soodsa hinnaga. Me töötame kiirelt: tellimuse esitamine võtab kõigest mõne minuti ja me saadame teie tellimuse teele kohe peale makse sooritamist. Et rohkem raha kokku hoida, soovitame osta osi komplektide, nagu näiteks süüteküünlaid koos süütekaabliga või pidurikettaid koos piduriklotsidega: sellisel moel maksate kohaletoimetamise eest vähem.
Škoda Rapid (NH1) tehnilised spetsifikatsioonid
Škoda Rapid (NH1) luukpäraga autod on 4304 mm pikad, 1706 mm laiad ja 1459 mm kõrged. Tee kliirens on 134 mm. Autos on palju ruumi juhi ja nelja reisija jaoks. Pakiruumi maht varieerub 415 - 1380 liitri vahemikus sõltuvalt tagumiste istmete seljatugede asendist.
Eesmine vedrustus on iseseisev, MacPhersoni tüüpi. Tagumine on pooleldi iseseisev, pooljäik väänduva talaga tagasild. Esipidurid on ketta tüüpi. Sõltuvalt versioonist võivad tagumisel teljel olla kas pidurikettad või trumlid.
Põhiversioonid
Tootmisaastate vältel on välja antud ligikaudu 20 Škoda Rapid (NH1) (2013 - praegu) versiooni; suurem osa neist töötab bensiini ja diislikütusega. Kõik luukpäraga autod on esiveoga.
Bensiiniga töötav 1.4 TSI DSG Green tec versioonil on suurepärased omadused. Sellel on 12,2-hobujõuline, 4-silindriline, 16 ventiiliga mootor. Antud mootor töötab turbolaaduriga, mis võimaldab maksimaalse pöördemomendi 200 N⋅m saavutada kiirusega 1500–4000 p/min. Kiirendusele 100 km/h-ni kulub vaid 9,4 sekundit. Antud versiooni maksimaalne sõidukiirus on 203 km/h. Tänu otsesele kütuse sissepritsele, Start-Stop süsteemile, regeneratiivpidurdusele on kütusekulu linna tsüklis kõigest 6,8 liitrit, kombineeritud tsüklis - 5,4 liitrit ning linnavälises tsüklis - 4,6 liitrit. Sõiduki kandevõime on ligikaudu 535 kg.
Rapid (NH1) trimmitasemed
Škoda Rapid (NH1) luukpäraga autod on saadaval järgmiste trimmitasemetega: Elegance, Ambition, Comfort, Drive, Joy, Style jne.
Elegance trimmitase sisaldab palju aktiivseid ning passiivseid turvasüsteeme. Auto on standardvarustuses varustatud pidurdusjõu jaotusega mitteblokeeruva pidurisüsteemi, pidurdamise abisüsteemi, veojõu- ja stabiilsuskontrollisüsteemi, kuue turvapadjaga (sh kardina turvapadjad). Standardvarustuses on samuti kruiisikontroll ja kliimaseade, eesmised ja tagumised elektriaknad, konditsioneer.