Subaru XV 2 Varuosad
Varuosad — Subaru XV 2
-
Tüüp 2.0 D AWD (GPD)Aasta (Kust-kuhu): 03.2012 - ...
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 108Võimsus [hj] 147Silindri maht 1998Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 i AWD (GP7, G33GP)Aasta (Kust-kuhu): 03.2012 - ...
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1995Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 i AWD (GP3, G33GP)Aasta (Kust-kuhu): 03.2012 - ...
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 84Võimsus [hj] 114Silindri maht 1600Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 Hybrid AWD (GPE)Aasta (Kust-kuhu): 01.2014 - ...
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1995Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin/elekterKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 BiFuel AWD (G33GP, GP3)Aasta (Kust-kuhu): 03.2012 - ...
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 84Võimsus [hj] 114Silindri maht 1600Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin / autogaas (LPG)Kütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7)Aasta (Kust-kuhu): 03.2012 - ...
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1995Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin / autogaas (LPG)Kütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 Hybrid AWD (GPE)Aasta (Kust-kuhu): 07.2014 - ...
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 120Võimsus [hj] 163Silindri maht 1995Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin/elekterKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 i AWDAasta (Kust-kuhu): 09.2012 - ...
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 112Võimsus [hj] 152Silindri maht 1995Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
Autovaruosad edasistele SUBARU XV mudelitele:
Enim tahetud osad Subaru XV 2-le
Subaru XV 2 varuosade kataloog
Populaarseimad rehvimõõdud Subaru XV 2
Populaarsed kaubad SUBARU XV (_GP_)
Populaarseimad lisatarvikud automudelile Subaru XV 2
SUBARU XV I (_GP_) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Subaru XV (GP) autod kujutavad endast 5-kohalisi linnamaastureid, mida toodeti 2011 - 2017 aastatel. Kontseptsiooniga autot esitleti Shanghai Motor näitusel 2011. aasta aprillis. Toodetav mudel debüteeris paar kuud hiljem rahvusvahelisel autonäitusel Saksamaal. Antud autod said Euro NCAP 2011. aasta testides viis tärni. Kuna meie kataloogis on saadaval ainult kõrgest kvaliteedist tuntud tootjate komponendid, võite täiesti kindel olla, et teie auto töötab kaua aega ilma riketeta. Meie e-poes toimuvad regulaarselt kampaaniad, seega saate Subaru XV (GP) varuosi väga tulusalt osta.
Subaru XV (GP) tehnilised omadused
Subaru XV (GP) linnamaasturid olid 4450 mm pikad, 1780 mm laiad ja 1570 mm kõrged. Salong oli väga avar. Autos oli palju ruumi juhile ja neljale reisijale. Sõltuvalt tagumiste istmete konfiguratsioonist oli pagasiruumi maht 380–1270 liitri vahemikus. Kliirens oli 220 mm.
Mõlemad vedrustused olid iseseisvad: eesmine oli MacPhersoni tüüpi ja tagumine - kahekordse õõtshargiga. Pidurikettaid paigaldati esi- ja tagaratastele.
Peamised modifikatsioonid
Tootmise aastate jooksul toodeti 5 Subaru XV (GP) versiooni, kaasa arvatud need, mis on varustatud diislikütuse, bensiini ja hübriid jõuallikatega. Nendel kõikidel oli täisvedu. Nad võisid olla varustatud 6- või 5-käigulise manuaalkäigukasti või astmeteta Lineartronic käigukastiga.
2.0i Lineartronic bensiiniga töötaval versioonil olid tasakaalustatud omadused. Selle jõuseadme südameks oli 150-punktiline 4-silindriline 16-klapiline mootor mitmikside kütuse sissepritsega, mis andis pöördemomendi 196 N⋅m. Linnamaastur kiirenes 100 km/h-ni 10,7 sekundiga. Selle maksimaalne kiirus oli 187 km/h. Kütusekulu 100 km kohta oli 8,6 liitrit linna tsüklis, 6,6 liitrit - kombineeritud tsüklis ning 5,5 liitrit - linnavälises tsüklis. Maksimaalne kandevõime oli 585 kg.
Pöördemomendi edastamiseks keti kasutamine võimaldas käigukasti tõhusust 5% võrra suurendada. Täisveo süsteem põhines elektroonilise juhtimisega mitme plaadiga siduril. Tavatingimustes jaotati pöördemoment esi- ja tagatelje vahel suhtes 60:40.
XV (GP) trimmitasemed
Linnamaasturid olid saadaval Comfort, Executive, Luxury, Luxury Plus. Intro, Nagano, Premium, Business Edition ja muude trimmitasemetega.
Luxury Plus trimmitase oli üks kõige rikkalikumalt varustatud trimmitase ning hõlmas pidurdusjõu jaotusega mitteblokeeruvat pidurisüsteemi, pidurivõimendit, stabiilsus- ja veojõukontrollisüsteeme, eesmisi ja külgmisi turvapatju, eesmisi ja tagumisi kardina turvapatju ning autojuhi põlve turvapatja. Eesmised istmed olid soojendusega. Tagumised olid varustatud peatugedega. Rool oli kaetud nahaga ning selle kõrgust ja ulatust oli võimalik reguleerida. Peale selle olid kõik linnamaasturid varustatud kliimaseadme, multifunktsionaalse värvilise ekraaniga navigatsioonisüsteemi, roolile paigaldatud juhtnuppudega helisüsteemi ja tahavaatekaameraga. Vastavatelt anduritelt saadud signaalidega lülitusid klaasipuhasti labad ja esituled automaatselt sisse.