Varuosad Citroën C4 Mk1
Varuosad — Citroën C4 Mk1
-
Tüüp 1.6 HDiAasta (Kust-kuhu): 11.2004 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 80Võimsus [hj] 109Silindri maht 1560Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 HDiAasta (Kust-kuhu): 11.2004 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 66Võimsus [hj] 90Silindri maht 1560Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 16VAasta (Kust-kuhu): 11.2004 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 80Võimsus [hj] 109Silindri maht 1587Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.4 16VAasta (Kust-kuhu): 11.2004 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 65Võimsus [hj] 88Silindri maht 1360Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 HDiAasta (Kust-kuhu): 11.2004 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 100Võimsus [hj] 136Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 16VAasta (Kust-kuhu): 11.2004 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 103Võimsus [hj] 140Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 16VAasta (Kust-kuhu): 11.2004 - 07.2007
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 100Võimsus [hj] 136Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 VTiAasta (Kust-kuhu): 07.2008 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 88Võimsus [hj] 120Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 16V Bio-FlexAasta (Kust-kuhu): 09.2007 - 07.2008
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 80Võimsus [hj] 109Silindri maht 1587Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin/etanoolKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 HDiAasta (Kust-kuhu): 07.2006 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 85Võimsus [hj] 116Silindri maht 1560Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 HDiAasta (Kust-kuhu): 07.2008 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 103Võimsus [hj] 140Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 THPAasta (Kust-kuhu): 07.2008 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 16VAasta (Kust-kuhu): 09.2006 - 07.2009
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 105Võimsus [hj] 143Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 THPAasta (Kust-kuhu): 07.2008 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 103Võimsus [hj] 140Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 16VAasta (Kust-kuhu): 11.2004 - 07.2008
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 130Võimsus [hj] 177Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 FlexAasta (Kust-kuhu): 02.2009 - 07.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 81Võimsus [hj] 110Silindri maht 1587Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin/etanoolKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 FlexAasta (Kust-kuhu): 09.2009 - 12.2014
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 83Võimsus [hj] 113Silindri maht 1587Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp AlkoholKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 HDiAasta (Kust-kuhu): 04.2010 - 11.2012
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 80Võimsus [hj] 109Silindri maht 1560Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 HDiAasta (Kust-kuhu): 04.2010 - 11.2012
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 84Võimsus [hj] 114Silindri maht 1560Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 16VAasta (Kust-kuhu): 01.2007 - 11.2014
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 101Võimsus [hj] 138Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 HDiAasta (Kust-kuhu): 04.2007 - 07.2008
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 81Võimsus [hj] 110Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
Autovaruosad edasistele CITROËN C4 mudelitele:
Enim tahetud osad Citroën C4 Mk1-le
Citroën C4 Mk1 varuosade kataloog
Populaarseimad rehvimõõdud Citroën C4 Mk1
Populaarsed kaubad CITROËN C4 I (LC_)
Populaarseimad lisatarvikud automudelile Citroën C4 Mk1
CITROËN C4 I Hatchback autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Citroën C4 I (LC_) autod on aastatel 2004 kuni 2010 valmistatud 5-ukselised luukpärad. Esmakordselt esitati neid Genfi autofestivalil 2004. aastal. Tootmismudel avalikustati esimest korda autonäitusel Pariisis. See auto sai 2005. aastal "Euroopa aasta auto" võistlusel teise koha. 2004. aastal sai Euro NCAP kokkupõrkekatsetes kõige kõrgema viie tärni hinnangu. Citroën C4 I (LC_) varuosasid on võimalik osta meie veebipoes. Kampaania pakkumised on saadaval paljude osade jaoks, nagu näiteks süüteküünlad, õhufiltrid, puksid ja klaasipuhasti harjad.
Citroën C4 I (LC_) tehnilised omadused
Citroën C4 I (LC_) luukpärad olid 4272 mm pikkused, 1773 mm laiused ja 1458 mm kõrgused. Salong mahutas kuni 5 inimest. Pagasiruumi maht oli 320 liitrist 1023 liitrini sõltuvalt sellest, kas tagumised istmed on kokku klapitud või mitte. Teekaugus võis ulatuda 160 mm-ni.
Mõlemad vedrustused olid sõltumatud: eesmine - MacPhersoni tugedega, taga - pikihoobadega. Pidurikettad paigaldati kõikidele ratastele: eespool - ventileeritud ja tagapool - tahked.
Väliskujundus pööras suurt tähelepanu aerodünaamikale. Selle tulemusena oli tõmbetegur vaid 0,28. Küljepeeglite korpustel oli eriline kuju, mis vähendas auto sees olevat tuule müra ja tagas akustilise mugavuse.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisaastate jooksul toodeti umbes 20 Citroën C4 I (LC_) luukpärade versiooni. Nende hulka kuulusid bensiini, diislikütuse ja kahekütuselised. Kõik need olid esiveolised.
1.6 16v HDi CMP-6, diisli versioonil, olid optimaalsed omadused. Sellel oli turbolaaduriga 4-silindriline 16-klapiline mootor koos vahejahuti ja Common Raili kütuse sissepritsesüsteemiga. See jõudis 110 hj ja andis maksimaalse pöördemomendi 240 N⋅m. Viimane saavutati kiirusel 1750 p/min. Auto kiirenes 100 km/h-ni 12,4 sekundiga. Selle kiirus võis jõuda kuni 192 km/h. 3,8 liitrit kütust 100 km kohta linnavälises tsüklis, 4,5 liitrit - kombineeritud tsüklis ja 5,8 liitrit - linna tsüklis. Versiooni maksimaalne kandevõime oli 532 kg. 6-käiguline automaatkäigukast tagas mugava juhtimise ja optimaalse kütusekulu.
C4 I (LC_) trimmitasemed
Citroën C4 I (LC_) (2004–2010) luukpäradele pakuti järgmisi trimmitasemeid: Advance, Style, VTR Plus, Confort, Exclusive, Attraction, Pack Ambience ja teised.
Seadmete nimekiri oli küllaltki ulatuslik ja sisaldas mitmeid arenenud tehnoloogiaid. Nad olid tehases paigaldatud kallitele trimmitasemetele ja olid pakutud valikuliselt odavamatele. Näiteks, olid luukpärad varustatud sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteemiga, adaptiivsete esilaternate, fikseeritud rummuga rooliga. Lõhnastatud kassett paigaldati keskmisesse õhuvooluava. Esilaternad ja klaasipuhastid aktiveeriti automaatselt vastavate andurite signaalidega. Istmeid võisid olla soojenduse ja nahkpolstriga