Varuosad CITROËN C5 III Kombi (RW)
Varuosad — CITROËN C5 III Kombi (RW)
-
Tüüp 2.0 HDiAasta (Kust-kuhu): 04.2009 - 07.2016
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 120Võimsus [hj] 163Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 HDiAasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 06.2014
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 100Võimsus [hj] 136Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 HDiAasta (Kust-kuhu): 04.2009 - 06.2015
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 103Võimsus [hj] 140Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 HDiAasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 10.2010
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 80Võimsus [hj] 109Silindri maht 1560Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.2 HDiAasta (Kust-kuhu): 07.2010 - 06.2015
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 150Võimsus [hj] 204Silindri maht 2179Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 HDiAasta (Kust-kuhu): 07.2010 - 05.2012
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 82Võimsus [hj] 112Silindri maht 1560Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 3.0 HDi (RWX8CA)Aasta (Kust-kuhu): 04.2009 - 10.2014
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 177Võimsus [hj] 241Silindri maht 2992Silindrid 6
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 HDiAasta (Kust-kuhu): 01.2012 - 06.2015
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 84Võimsus [hj] 114Silindri maht 1560Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.2 HDi (RW4HTH)Aasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 12.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 125Võimsus [hj] 170Silindri maht 2179Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 16V (RWRFJC, RWRFJF)Aasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 12.2011
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 103Võimsus [hj] 140Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 THPAasta (Kust-kuhu): 04.2009 - 07.2016
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 115Võimsus [hj] 156Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.7 HDiAasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 10.2009
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 150Võimsus [hj] 204Silindri maht 2720Silindrid 6
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 16V BioFlexAasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 06.2010
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 103Võimsus [hj] 140Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp Bensiin/etanoolKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 HDiAasta (Kust-kuhu): 03.2015 - 05.2017
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 133Võimsus [hj] 181Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 HDi / BlueHDi (RWRHEJ, RWRHE8)Aasta (Kust-kuhu): 04.2009 - 02.2015
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.2 HDiAasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 08.2009
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 120Võimsus [hj] 163Silindri maht 2179Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.8 16V (RW6FYC)Aasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 12.2009
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 92Võimsus [hj] 125Silindri maht 1749Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 3.0 V6 (RWXFVA, RWXFUA)Aasta (Kust-kuhu): 02.2008 - 12.2010
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 155Võimsus [hj] 211Silindri maht 2946Silindrid 6
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 THPAasta (Kust-kuhu): 04.2009 - 07.2016
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 110Võimsus [hj] 150Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 VTIAasta (Kust-kuhu): 07.2010 - 06.2015
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 88Võimsus [hj] 120Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.0 16VAasta (Kust-kuhu): 04.2008 - 12.2012
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 105Võimsus [hj] 143Silindri maht 1997Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
Autovaruosad edasistele CITROËN C5 mudelitele:
Enim tahetud osad CITROËN C5 III Kombi (RW)-le
CITROËN C5 III Kombi (RW) varuosade kataloog
Populaarseimad rehvimõõdud CITROËN C5 III Kombi (RW)
Populaarsed kaubad CITROËN C5 III Kombi (RW_)
Populaarseimad lisatarvikud automudelile CITROËN C5 III Kombi (RW)
CITROËN C5 III Kombi (RW) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Citroën C5 III (TD_) autod on aastatel 2008 kuni 2017 toodetud 5-ukselised universaalid. Kontseptsiooni auto Airscape esitati rahvusvahelisel mootorsõidukite näitusel Saksamaal. Seeriaautode esmaesitlus oli 2008. aastal Euroopa Autonäitusel Brüsselis. Autod said Euro NCAP-i kokkupõrkekatsetes 2008. aastal maksimaalse viietärnilise turvalisushinnangu. Te saate osta Citroën C5 III (TD_) varuosasid meie veebipoest. Pakume palju komponente, näiteks piduriklotse, õlifiltreid, vedrustuselemente jne. kampaania hinnaga.
Citroën C5 III (TD_) tehnilised omadused
Citroën C5 III (TD_) autod olid 4829 mm pikkused, 1860 mm laiused ja 1483 mm kõrgused. Interjöör oli väga avar ja mahutas juhi ja neli reisijat. Pagasiruumi maht oli 505 liitrist 1462 liitrini sõltuvalt tagumiste istmete variatsioonist. Autol oli eraldi avatav tagaklaas, mis tagas pakiruumi hõlpsasti ligipääsu isegi piiratud ruumi tingimustes.
Eesmine vedrustus oli sõltumatu, MacPhersoni tugedega, tagumine - lehtvedrudega. Mõlemad võisid olla varustatud hüdropneumaatiliste vedrustustega. Vähem võimsamate versioonide jaoks oli saadaval odavam vedrustus. Üldiselt oli autol erakordselt sujuv sõit ning see ületas takistused ideaalselt. Kõik pidurdusmehhanismid olid kettatüüpi.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisaastate jooksul toodeti umbes 20 Citroën C5 III (TD_) versiooni, millest enamik oli diislikütusega. Kõigil neil oli esivedu.
2.0 HDiF-i versiooni iseloomustas hea dünaamika ja kütusesäästlikkus. Sellel oli 4-silindriline 16-klapiline mootor koos turbolaaduriga ja vahejahutiga. Mootori võimsus oli 138 hj. Maksimaalne pöördemoment 320 N⋅m saavutati kiirusel 2000 p/min. 100 km/h kiirendus võttis 12,1 sekundit. Selle versiooni tippkiirus oli 200 km/h. Common Raili kütuse sissepritsesüsteem tagas kütusesäästmist. 100 kilomeetri kauguse ületamiseks oli autos linnatsüklis 7,6 liitrit kütust, 5,9 liitrit - kombineeritud tsüklis ja 4,9 liitrit - linnavälises tsüklis. Maksimaalne kandevõime oli 646 kg.
Citroën C5 III (TD_) trimmitasemed
Citroën C5 III (TD_) universaalid olid pakutud järgmistes trimmitasemetes: Attraction, Dynamique, Confort, Exclusive ja teised.
Dynamique'i trimmitaseme auto oli varustatud 9 turvapadja, tagaistmetel kolmepunktiliste turvavööde, pidurdusjõukontrolliga mitteblokeeruva pidurisüsteemi, stabiilsus- ja veojõukontrollisüsteemide, kiirusepiiraja, esi- ja taga elektriliste klaasitõstukite ning elektriliselt reguleeritavate peeglitega soojendusega. Keskmised käetoed olid pakutud nii esiistmetel kui ka tagaistmetel istuvatele reisijatele. Bizone kliimaseade saasteanduriga tagas salongis mugava mikrokliima. Esiklaasipuhastid lülitati vihma anduri signaali abil automaatselt sisse.