Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
CITROËN C5 I Hatchback autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Citroën C5 I (DC_) autod on 5-ukselised luukpärad, mis olid tootmises aastatel 2001–2005. Nende ametlik esietendus toimus 2000. aasta Pariisi autofestivalil. Nende autode eripäraks sai firmaomane hüdrauliline pneumaatiline vedrustus, mis andis erakordse sõidumugavuse. Citroën C5 I (DC_) varuosad on meie veebipoest odavalt osta. Pakume laias valikus tooteid, taskukohaseid hindu, palju kampaaniaid ja kiiret kohaletoimetamist.
Citroën C5 I (DC_) tehnilised omadused
Citroën C5 I (DC_) autod olid 4620 mm pikkused, 1770 mm laiused ja 1480 mm kõrgused. Pagasiruumi maht varieerus sõltuvalt versioonist 456 – 1310 liitri vahemikus. Kliirens oli 150 mm. Autol oli 5 istekohta. Pidurikettaid paigaldati kõikidele ratastele.
Hüdropneumaatilisel vedrustuselel oli elektrooniline juhtimine. See alandas suurel kiirusel teekaugust, et hoida sõiduki stabiilsust ja vähendada tõmbetegurit. Vedrustus tõstis keha madalatel kiirustel ja halva kvaliteediga teedel sõitmisel, mis kindlustas sõidumugavuse. Lisaks võimaldas hüdropneumaatilise vedrustuse kasutamine kolme rattaga ületada mõni distantsi, juhul kui neljas ratas on mulgustatud.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisaastate jooksul toodeti umbes 20 Citroën C5 I (DC_) (2001–2004) luukpärade versiooni. Kõik need olid esiveo ja bensiini- või diiselmootoriga seadmed.
3,0 V6 (207 hj) bensiini versioon oli üks võimsamaid. Selle 6-silindriline 4-klapiline V-tüüpi mootor jõudis pöördemomendi kuni 285 N⋅m. Auto kiirenes 100 km/h-ni 8,1 sekundiga. Selle maksimaalne kiirus oli 240 km/h. Kütusekulu oli linnatsüklis 13,6 liitrit, 9,6 liitrit - kombineeritud tsüklis ja 7,1 liitrit - linnavälises tsüklis. Maksimaalne kandevõime oli 555 kg.
C5 I (DC_) trimmitasemed
C5 I (DC_) luukpärade jaoks olid pakutud järgmised varustuse variandid: X, SX, Exclusive, Prestige, Seduction, Essentielle, Difference ja teised.
Exclusive trimmitase oli kõige kallim. See sisaldas kahetsoonilist kliimaseadet, parkimisandureid, esi- ja tagumisi elektrilisi aknaid, vihmaandureid, esi-, külg- ja pea turvapadjaid, stabiilsus- ja veojõukontrolli süsteeme. Esiklaasipuhasti harju aktiveeriti automaatselt vihmasensori signaaliga. Küljepeeglitel oli küte, elektriajam ning neid sai eemalt juhtides kokku panna. Helisüsteemi juhtnupud paigaldati roolile. Lisatasu eest olid saadaval istmete elektriline reguleerimine, kütte- ja nahatöötlus ning navigatsioonisüsteem.