Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
CITROËN Xsara Hatchback (N1) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Citroën Xsara (N1) autod on aastatel 1997–2005 Euroopas toodetud 5-ukselised luukpärad. Neid iseloomustasid mugavus, hea juhitavus, suurepärane dünaamika. 1998. aastal võitsid nad Iiri aasta auto tiitli. Selle luukpära võidusõidu versioon oli üks edukamaid ralli autosid maailmas. Citroën Xsara (N1) varuosad on saadaval meie e-poes. Lisage soovinimekirja teile huvipakkuvad varuosad, jälgige nende hinda ja ostke madalaimate hindadega.
Citroën Xsara (N1) tehnilised omadused
Citroën Xsara (N1) luukpärad olid 4167 mm pikkused, 1698 mm laiused ja 1405 mm kõrgused. Autos oli palju ruumi juhile ja neljale reisijale. Pagasiruumi maht varieerus vahemikus 408 - 1190 liitri. Teekaugus võis ulatuda 110 mm-ni.
Mõlemad vedrustused olid iseseisvad: eesmine - MacPhersoni tugedega, taga - koos pikihoobadega. Tagumine vedrustus on passiivse tagaratta juhtimise funktsioon.
Pidurikettaid paigaldati sõiduki esiteljele, trummid - taga. Kuid võimsamates versioonides oli kõigil ratastel pidurikettad. Kere oli korrosiooni eest hästi kaitstud: tootja andis sellele 10-aastase garantii.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisaastate jooksul toodeti üle 20 Citroën Xsara (N1) versiooni. Nende hulka kuulusid diisel-, bensiini- ja vedelgaasi-versioonid. Kõigil neil oli esivedu.
1.4i MT, bensiini versioon, oli üks odavamaid. See oli varustatud loomulikult aspireeritud neljasilindrilise 8-klapilise mootoriga, millel on mitmepunktiline kütuse sissepritse ja 5-käiguline manuaalkäigukast. Mootori maksimaalne pöördemoment oli 112 N⋅m ja saavutas kiiruse 3400 p/min. 100 km/h-ni kiirendamiseks oli vaja 14,1 sekundit. Maksimaalne kiirus jõudis kuni 175 km/h-ni. Kütusekulu oli 5,8 liitrit 100 km kohta linnavälises tsüklis, 7,2 liitrit - kombineeritud tsüklis 9,7 liitrit - linna tsüklis. Maksimaalne kandevõime oli 575 kg.
Xsara (N1) trimmitasemed
Xsara (N1) luukpära jaoks pakuti järgmisi trimmitasemeid, välja arvatud põhi trimmitasemete: Prestige, Seduction, VTS, Exclusive, Deauville, Comfort, Difference.
Isegi auto põhitrimmitasandis olid esi- ja külgmised turvapadjad, kolmepunktilised turvavööd, mitteblokeeruvad pidurisüsteemid, keha värvi värvitud kaitserauad, eesmised elektrilised klaasitõstukid, elektriliselt reguleeritavad küljepeeglid, udutuled. Roolisammas oli reguleeritav ja kõrgus. Tagaistmetel olid peatoed ja kokkuklapitavad seljatoed. Juht sai reguleerida seadme valgustuse intensiivsust. Aknad olid toonitud. Täiendavad tasulised valikud olid kliimaseade, tagumised elektrilised aknad, püsikiiruse hoidja, reguleeritava kõrgusega juhiiste, helisüsteem, vargusvastane häire ja ISOFIXi kinnituspunktid.