Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
HYUNDAI H-1 Van (A1) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Hyundai H-1 (A1) kaubikuid toodeti 1997–2007 aastatel. 2004. aastal neid uuendati. Antud 4-ukselised autod võisid olla 3 või 6 istekohaga. Autode nõudlus oli paljudes riikides suur ning nad olid 1998. aastal enim müüdud autod Filipiinidel. Meie e-poest saate tellida parimast kvaliteedist Hyundai H-1 (1997–2007) kaubikute varuosi. Meil on saadaval laias valikus komponente: klaasipuhasti labad, süüteküünlad, õhufiltrid ning palju muud.
Hyundai H-1 (A1) kaubiku omadused
Kere oli 1695 mm lai, 4685 mm pikk. Kõrgus võis jääda 1965 - 2060 mm vahemikku. Sõiduki kandevõime ulatus 1240 kg-ni. Kaubaruumi maht võis ulatuda kuni 5710 liitrini. Trumli pidureid kasutati tagumisel teljel, kettaid - esiteljel. Pidurikettad olid ventilatsiooniga.
Põhiversioonid
Üldiselt esitles tootja ligikaudu 10 versiooni. Suurem osa neist töötasid diislikütusega, kuid saadaval olid ka bensiiniga versioonid. Autodele oli omane taga- või täisvedu.
Diisliga töötav 2.5 CRDi MT RWD versioon oli võimsaim. Antud mootori võimsus oli 245 hobujõudu. Mootoril oli turbolaadur, 4 silindrit ja otsene kütuse sissepritsesüsteem. Mootori suurim pöördemoment 324 Nm saavutati 2500 pöördega minutis. Auto maksimaalne sõidukiirus ulatus 154 km/h-ni.
H-1 (A1) kaubiku trimmitasemed
Populaarseimad olid 3 trimmitaset: G, GL ja GLS. Isegi põhimudelil G olid eesmised turvapadjad ja elektroonilise pidurdusjõu jaotusega ABS. Samuti oli see varustatud elektriliste küljepeeglite ja külgakendega. Pakuti veel hüdraulilist roolivõimendit ja reguleeritava nimmetoega juhiistet. Klaasitud tagumised uksed olid saadaval valikuliselt lisatasu eest. Kaubik võis olla tagumiste uste või tagaluugiga. Peale selle oli iga auto kaubaruumil külgliuguks.
Kõrgeima spetsifikatsiooniga turvalisuse pakett GLS sisaldas peale standardvarustuse veel elektroonilist stabiilsuskontrolli (ESC). Kliimaseade tagas mugava kauba transportimise isegi palava ning külma ilmaga. Juht võis kergesti seada kabiini jaoks optimaalse temperatuuri.