Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
NISSAN X-Trail (T30) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Nissan X-Trail (T30) autod on 5-kohalised maasturid, mille tootmist alustati 2001. aastal ja mis enamiku riikide jaoks lõpetati 2007. aastal. 2003. aastal toimus sõidukite ümberkujundus. Kui soovite tellida Nissan X-Traili (T30) varuosi ja saada head pakkumist, siis jälgige meie e-poe kampaaniaid. Pakume sageli oma klientidele sooduspakkumisi, tänu millele on pidurisadulad, salongifiltrid, süüteküünlad ja muud populaarsed osad odavamad.
Nissan X-Traili (T30) tehnilised omadused
Auto keha pikkus varieerus vahemikus 4,455–4,511 mm, sõltuvalt versioonist, kõrgus - vahemikus 1,674–1,750 mm. Enne ümberkujundamist oli auto laius 1765 mm, pärast seda - 1,758 mm. Teised parameetrid ei muutunud.
Kõigi autode kliirens oli 200 mm. Maksimaalne kandevõime oli 550 kg. Pagasiruumis võis mahutada kuni 411 liitrit transporditavaid objekte.
Peamised modifikatsioonid
Kokku pakuti Nissan X-Traili (2001–2007) 17 versioone. 12 neist olid bensiini, 5 - diiselkütusega. Nii esiveo kui ka osalise tööajaga neliveo autod olid toodetud.
2,0 GT 4WD bensiiniversioon koos automaatkäigukastiga oli üks võimsamaid. See oli varustatud SR20VETi sisemootoriga. Selle võimsus jõudis 280 hj, maksimaalne pöördemoment oli 309 N·m kiirusel 3200 pööret minutis. Auto võis kiirendada 100 km/h-ni 7,2 sekundiga. Ning selle maksimaalne kiirus oli 213 km/h. Esiveo süsteemi töö võis häälestada vastavalt teetingimustele.
X-Traili trimmitasemed (T30)
Pakutakse erinevaid viimistlustasemeid, sealhulgas S, Aventura, Sport, SE +, ST, ST-S, Ti, Ti-L. Peaaegu kõigil autodel oli tehases paigaldatud ABS-süsteem, juhi ja kaasreisija esiistme turvapadjad. Esiklaasid olid varustatud elektriliste klaasitõstukitega, küljepeeglid olid elektriliselt reguleeritavad.
SE+ trimmitaseme maasturid olid varustatud ka vargusvastase häire, kaugjuhtimisega audiosüsteemi, kesklukustuse, kliimaseadme, katuseluuku, lapseistme ISOFIX-i kinnituspunktide, külgmiste turvapatjadega. Tagumised istmed olid kokkuklapitavad, küljepeeglid olid varustatud soojendusega. Mõned sisemised elemendid olid töödeldud nahast. Lisaks oli autodel katusereelingud ja eesmised udutuled. Aventura trimmitaseme eripäraks olid satelliitnavigatsiooni- ja veojõukontrollisüsteem, püsikiiruse hoidja.