Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
OPEL Astra H Hatchback (A04) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Opel Astra H L48 autod on aastatel 2004 kuni 2014 toodetud 5-ukselised luugid. Neil oli palju eeliseid: aktiivse ja passiivse ohutuse kõrge tase, stiilne disain, kvaliteetne sisustus ja väga rikas viimistlus. Selle klassi autodel kasutati esimest korda mõningaid süsteeme, näiteks automaatse esitulede väljalülitamisega kohanduvat valgustust. Ostu meie e-poest, kui soovite osta Opel Astra H L48 kvaliteetseid varuosasid. Saate ka tarnimisel kokku hoida, tellides näiteks õlifiltri, sest pakume kõik elemendid ühte kasti.
Opel Astra H L48 tehnilised omadused
Opel Astra H L48 (2004–2014) oli 4,249 mm pikk, 1,753 mm lai ja 1460 mm pikk. Pagasiruumi maht varieerus 380 kuni 1295 liitri vahel, sõltuvalt sellest, kas tagaistmed on volditud. Teede kliirens oli 160 mm. See auto oli 5-kohaline. Pidurikettad paigaldati mõlemale teljele. Eesmine vedrustus oli sõltumatu, tagumine üks - pool-sõltumatu. See oli üsna usaldusväärne ja näitas suurepärase jõudluse halva kvaliteediga teedel.
Põhiversioonid
Opel Astra H L48 9 diislikütust ja 10 bensiini versiooni toodeti enne 2007. aasta taastamist; 9 diislikütust ja 11 bensiini versiooni - pärast seda. Samuti võiksid kliendid osta alternatiivsetel kütuseliikidel töötavaid autosid.
1.9 CDTI MT oli üks võimsamaid ja dünaamilisemaid versioone. Sellele paigaldati 4-silindriline 16-klapiline 150 hj mootor, mille maksimaalne pöördemoment oli 320 N⋅m. See 1 240 kg suurune auto võib ulatuda ainult 100 km / h 8,9 sekundiga. See tehti võimalikuks turbolaaduri ja Common Raili otsese kütuse sissepritsesüsteemi abil. Selle luukpära suurim kiirus oli 208 km / h. Sellistest omadustest hoolimata oli sõiduk suhteliselt kütusesäästlik: 4,9 liitrit linnavälise tsükli puhul 100 km jaoks, 5,8 - kombineeritud tsüklis, 7,4 - linnatingimustes. Auto kandevõime oli 475 kg.
Astra H L48 varustusastmed
Sõltuvalt sihtturust olid Opel Astra H L48 luukpärad (2004–2014) saadaval erinevate varustusastmetega. Kõige tavalisemad varustusastemed olid Essentia, Sport, Cosmo, Enjoy.
Cosmo sisekattega autol oli oma klassi jaoks üsna muljetavaldav varustus: nahast viimistletud multifunktsionaalne rool, millel oli kõrgus ja käeulatuse reguleerimine, roolivõimendi, CD-mängija, sõiduarvuti, vihmasensor, esi- ja külgmised turvapadjad. Lisatasu eest saab tellida järgmisi süsteeme: Hill Start Assist, parkimisabi, kohanduv valgustus automaatse esitulede väljalülitamisega, püsikiiruse hoidja. Teine võimalus oli IDSPlus süsteem, mis kontrollib vedrustuse seadeid ja võimaldab seda spordirežiimi lülitada. Täiendava tasu eest oli saadaval ka täisvärviline LCD-ekraan, navigatsioonisüsteem, võtmeta sisenemise süsteem.