Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
PEUGEOT 407 SW autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Peugeot 407 SW (6E_) autod on aastatel 5-ukselised keskmise klassi universaalid, mida toodeti 2004-2010 aastatel. Nende autode eriline tunnusjoon oli klaasist katus, mida võis kasutada isegi standardina. Tänu kere jäikuse suurenemisele ning passiivsete turvasüsteemide paremaks muutumisele võisid universaalid Euro NCAP testimisel võita kõrgeima 5 tärnise auhinna. Meie e-poest saate osta Peugeot 407 SW (6E_) varuosi. Kõik meie kataloogis olemas olevad tooted on jagatud kategooriatesse, et saaksite kiiresti sirvida tootevalikut ja leida mõne minutiga vajaliku komponendi.
Peugeot 407 SW (6E_) tehnilised spetsifikatsioonid
Auto pikkus oli 4763 mm, laius - 1811 mm ja kõrgus - 1486 mm. Sõiduki pakiruumi maht varieerus vahemikus 448–1 365 liitrit. Tee kliirens oli 130 mm. Auto sõitjateruumis oli 5 istekohta.
Topeltklotsidega eesmine vedrustus oli küllaltki jäik, mis tagas sõiduki suurepärase stabiilsuse ja eriti hea manööverdamise võime. Vaatamata sellele summutas see suurepäraselt lööke, tagades juhile ja reisijatele kõrge mugavustaseme. Tagumise telje vedrustus oli samuti iseseisev. Antud vedrustus oli mitme ühendusega ja see omas passiivse juhtimise funktsiooni, aga tänu seeriale täiustusi õnnestus tootjal muuta see palju prognoositavamaks kui teised sama brändi autod.
Ventilatsiooniga pidurikettad olid paigaldatud sõiduki esiteljele ja ilma ventilatsioonita - tagateljele.
Põhiversioonid
Kogu tootmisperioodi jooksul toodeti kokku ligikaudu 20 Peugeot 407 SW (6E_) versiooni. Saadaval olid diislikütuse, bensiini ja kahe kütusega versioonid. Kõik nad olid esiveoga.
Tänu arvukale hulgale saadavalolevaid mootoreid suudab universaal pakkuda rahuldust nii kiiretele fännidele kui ka neile, kes eelistavad kütusesäästlikkust ja keskkonnasõbralikkust. Näiteks 3,0 V6 24v versioon kiirenes 100 km/h-ni 8 sekundiga, aga tarbis 100 km kohta keskmiselt umbes 10 liitrit kütust. Kuid diisliga töötaval 1,6 HDI 16v versioonil kulus 12,1 sekundit kiirendusele 0-100 km/h. Sõiduk võis läbida 100 km pikkuse vahemaa, tarbides keskmiselt ainult 5,6 liitrit kütust.
2.0 HDiF 16V versioon omas hästi tasakaalustatud omadusi. 320 Nm pöördemomendi ja 136-hobujõulise võimsusega turbomootoril oli vahejahuti ning Common Rail kütuse sissepritsesüsteem. Universaal kiirenes 10,1 sekundiga 100 km/h-ni ja selle maksimaalne kiirus ulatus 203 km/h-ni. Samal ajal tarbis see vaid 5 liitrit linnavälises tsüklis, 6 liitrit - kombineeritud tsüklis ja 7,9 liitrit - linna TSÜKLIS. Antud versiooni laadimismaht oli 660 kg.
407 SW (6E_) trimmitasemed
Sõltuvalt turust oli universaalid saadaval järgmiste trimmitasemetega: XS, XR, XT, ST, Comfort, Sport, Executive, Platinum, Tendance, Premium ja teised.
Vaatamata trimmitasemele oli autol tavaliselt 6 turvapatja, mitteblokeeruv pidurisüsteem, kiiruse suhtes tundlik elektrohüdrauliline roolivõimendi, elektriaknad, helisüsteem, konditsioneer ja muu taoline varustus.