Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
RENAULT Kangoo I Express (FC) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Renault Kangoo I Express (FC0/1_) autod kujutavad endast 2-kohalisi väikekaubikuid, mida toodeti Euroopas 1997–2010 aastatel. Kohe kui nad ilmusid, tõmbasid nad avalikkuse tähelepanu. Suur kaubaruum ja kütusesäästlikud mootorid tegid need sõidukid maksimaalselt praktilisteks. Ergonoomiline kabiin ning vedrustus, mis summutas hästi lööke, võimaldavad sõitjatel end hästi tunda ka kauakestva reisi vältel. Antud kaubikute hooldus on samuti soodne. Eriti siis, kui ostate Renault Kangoo I Expressi (FC0/1_) varuosi meie e-poest. Seda sellepärast, et meil kehtivad kampaaniaid paljudele komponentidele, nagu näiteks süüteküünaldele, pidurisadulatele, salongi filtritele ja muudele osadele.
Renault Kangoo I Express (FC0/1_) tehnilised spetsifikatsioonid
Renault Kangoo I Express kaubikud olid 3995 mm pikad, 1672 mm laiad ja 1830 mm kõrged. Kere mõõtmed muutusid natuke peale 2003. aastal läbi viidud ümberkujundamist: selle pikkus, laius ning kõrgus hakkasid olema 4035 mm, 2031 mm ning 1800 mm. Tee kliirens oli sõltuvalt versioonist 140–200 mm vahemikus. Kaubaruum mahutas 3,0 m3. Olemas oli veel pikendatud kaubiku versioon (kuni 4320 mm), mille kaubaruumi maht oli 3,5 m3.
Sõiduki tagumine uks oli tavaline, kahe 180 ° juures avaneva osaga. Peale selle pääses kaubaruumile ligi külgmiste uste kaudu. Need võisid olla auto ühel või mõlemal küljel.
Mõlemad vedrustused olid iseseisvad. Sõiduki eesmine telg oli varustatud piduriketastega, tagumine - trumlitega.
Põhiversioonid
Kogu tootmisperioodi vältel toodeti enam kui 20 Renault Kangoo Express (1997‒2010) versiooni. Peale bensiini ja diislikütusega töötavate mudelite pakuti klientidele veel kahekütuselisi kaubikuid - need töötasid täiendavalt LPG kütusega. Peale selle olid veel eriti populaarsed elektriga töötavad versioonid. Reeglina edastati pöördemoment eesmisele ratastele. Kuid tootevalikus olid saadaval ka täisveoga kaubikud.
Viimasesse kategooriasse kuulus 1.9 TD 4WD versioon. Sellele oli paigaldatud 80-hobujõuline turbomootor. Mootori maksimaalne pöördemoment oli 180 Nm, mis saavutati 2000 pöördega minutis. Autol kulus 100 km/h saavutamiseks 16,2 sekundit. Sõiduki maksimaalne sõidukiirus oli 142 km/h. Kütusekulu oli linna tsüklis 9,3 liitrit, linnavälises tsüklis - 6,3 liitrit ning kombineeritud tsüklis - 7,4 liitrit. Antud sõiduki kandevõime jäi 500 kg juurde.
Tänu automaatsele täisveole oli sõidukil hea jõudlus maastikul. Samas säilitas auto linnas sõites kütusesäästlikkuse ja mugavuse.
Kangoo I Expressi (FC0/1_) trimmitasemed
Sõltuvalt versioonist ning tootmisaastast võisid kaubikutele tehases olla paigaldatud juhi turvapadi, eelpingutitega turvavööd, eesmised keskmised käetoed, kahe kõlariga helisüsteem, CD-vahetaja, puldiga kesklukustus ja immobilisaator. Lisatasu eest olid saadaval konditsioneer ja elektriaknad.