Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
ROVER 800 Kupee autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Rover 800 kupeeautosid toodeti 1992. – 1999. aastatel Briti autotootja Rover Group ja Jaapani firma Honda Motor poolt. Autosse mahtus 5 inimest. Nendele autodele oli iseloomulik kõrge konstruktsiooni kvaliteet ja nende nõudlus oli paljudes riikides. 80% kõikidest eksporditavatest autodest pandi kokku käsitsi. Autosid kujundati ümber 1996. aastal. Kas soovite Rover 800 kupeeautode varuosi osta ja oma aega ja raha kokku hoida? Hakake autovaruosadonline.ee kliendiks. Meie e-poes toimuvad regulaarselt kampaaniad, mis muudavad süüteküünlad, õlifiltrid ja muud komponendid palju odavamaks. Veebipõhise tellimuse saate esitada vaid mõne klikiga. Vajadusel on meie klienditeeninduse kompetentsed konsultandid teile abiks. Tooted toimetatakse kohale võimalikult kiiresti.
Rover 800 kupeeauto: spetsifikatsioonid
Kere pikkus oli esialgu 4.880 mm, laius - 1.730 mm ja kõrgus - 1.390 mm. Tee kliirens oli koguni 140 mm. Pagasiruum mahutas 455 liitrit.
Auto esitelg oli varustatud ventileeritud piduriketastega ja tagatelg - tahkete komponentidega.
Põhiversioonid
Rover 800 (1992–1999) kupeeauto oli saadaval 6 esiveoga versioonis. Kõik töötasid bensiiniga, välja arvatud üks diisliga mudel.
Diiselversioonile 825 МТ SD oli iseloomulik madal kütusekulu. See versioon oli varustatud 4-silindrilise, 8 ventiiliga sirge mootoriga, mille maht oli 2,5 liitrit ja mis oli varustatud otsese kütuse sissepritsesüsteemiga. Jõuallika võimsus oli 118 hj, maksimaalne pöördemoment 268 N · m saavutati kiirusel 2.100 p/min. Auto maksimaalne sõidukiirus oli 190 km/h. See kiirenes 0 - 100 km/h-ni 11.2 sekundiga. Kütusekulu oli 100 km kohta 8 liitrit linna tsüklis, linnavälises tsüklis - 4,9 liitrit ja kombineeritud tsüklis - 6.4 liitrit.
800 kupeeauto: trimmitasemed
Tootja pakkus põhilist ja kahte laiendatud trimmitaset: Vitesse ja Sterling. Vitesse trimmitase hõlmas konditsioneeri, vargusevastase süsteemi, eesmisi udutulesid, elektrilist katuseluuki. Istmed olid osaliselt või täielikult kaetud nahaga. Peale selle olid autos eesmised turvapadjad, soojendusega elektrilised küljepeeglid, elektriaknad ja reguleeritav roolisammas.