Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
SKODA Estelle (742) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Škoda 105/120 (742) autod on 5-kohalised sedaanid, mis on valmistatud 1976. aastast kuni 1990. aastani. Need vastupidavad, kergesti hooldatavad ja odavad autod olid väga populaarsed, eriti Kesk- ja Ida-Euroopa riikides. Alates 2002. aastast olid nad Tšehhi teedel kõige tavalisemad autod. Meilt saab osta Škoda 105/120 (742) varuosasid. Meie laia tootevalikus on kindlasti vajalikud komponendid. Tellimine võtab ainult paar minutit. Te ei raiska meiega aega.
Škoda 105/120 (742) tehnilised omadused
Enne 1983. aasta ümberkujundamist oli sedaanil järgmised mõõtmed: 4160 mm, 1595 mm ja 1400 mm vastavalt pikkus, laius ja kõrgus. Kliirens oli 170 mm. Pagasiruumi maht oli 280 liitrit. Kuid see võib olla kuni 400 liitrit kokkuklapitavate tagaistmetega. Pärast ümberkujundamist suurenes auto pikkus ja laius vastavalt 4200 mm ja 1510 mm.
Mõlemad vedrustused olid iseseisvad: eesmine - MacPhersoni tugedega, taga - pöördtelgedega. Esipidurid olid kettatüüpi. Tagumised - trumlitüüpi.
Mootori paigaldati auto tagumisse ossa. See sõiduk oli tagaveoga. Kuid erinevalt enamiku selle aja autodest paigaldati radiaator esiküljele, mis tagas mootori parema jahutuse.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisperioodi jooksul toodeti 4 Škoda 105/120 (742) versiooni. Kõik need olid varustatud bensiinimootoriga.
105-S versioonile oli paigaldatud 45 hj 4-silindriline 8-klapiline mootor. Selle maksimaalne pöördemoment oli 75 N⋅m. See saavutati kiirusel 3000 p/min. Sedaan kiirenes 23 sekundi jooksul 100 km/h-ni. Selle tippkiirus oli 135 km/h. Versiooni maksimaalne kandevõime oli 373 kg. Keskmine kütusekulu oli 7,9 liitrit 100 km kohta. Käigukast oli manuaal ja sellel oli 4 kiirust.
105/120 (742) trimmitasemed
Škoda 105/120 (742) sedaanid olid toodetud järgmistes tasandites: S, L, GL, SP, LE, LS, GLS, GL, LX, Sport ja Target.
Auto oli oma ajaks küllaltki hästi varustatud. Sisekujundamiseks kasutati kunstnahka. Sel ajal tagaistmel olevad kokkuklapitavad seljad võis harva kohtuda. Esiistmetel võisid olla ka kokkuklapitavad seljad. Tagaklaasi võis kuumutada. Kallimates trimmitasemetes oli paigaldatud tahhomeeter ja istmed olid varustatud peatugedega.