Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
SUZUKI Samurai SUV (SJ) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Suzuki Samurai (SJ) kujutab endast kompaktset maasturit, mida toodeti aastatel 1988-2004. See ehitati Jimny mudeli põhjal. Autol on metallist kere, kuid sel on pehme või kõva eemaldatav katus. Euroopa turu jaoks ette nähtud auto pandi kokku Hispaanias. Meie e-poest saate osta odavaid Suzuki Samurai (SJ) varuosi. Kõige enam nõutud osad ja tarbematerjalid, nagu näiteks piduriklotsid, õlifiltrid, klaasipuhasti labad ja muu on saadaval kampaaniahinnaga.
Suzuki Samurai (SJ) tehnilised andmed
Kõva katusega Suzuki Samurai (SJ) on 3440 mm pikk. Auto laius on 1530 mm ja kõrgus 1680 mm. Eemaldatava katusega auto mõõtmed on pisut erinevad: pikkus, laius ning kõrgus on vastavalt 3430 mm, 1530 mm ning 1670 mm. Auto kliirens võib olla 210 mm. Kere võib olla kahe- või kolmeukseline. Interjöör on piisavalt ruumikas, et mahutada ära juht ja kolm reisijat.
Saadaval oli ka pika teljevahega maastur. Selle kere on 4040 mm pikk, 1530 mm lai ja 1815 mm kõrge. Pagasiruumi maht on 438 ja 1406 liitri vahel.
Autol on kaks sõltuvat, äärmiselt vastupidavat lehtvedrustuse paari. Need tagavad hea maastikusuutlikkuse, kuid teevad asfaltkattega teedel sõitmise üpris ebamugavaks. Pidurikettad on vaid esiteljel.
Põhiversioonid
Tootmisaastate jooksul toodeti enam kui kümmet Suzuki Samurai (SJ) maasturit. Autot on nii bensiini- kui diiselmootori ja tagaveo kui täisveoga (millel on manuaalselt käivitatav osaajaline esivedu).
Kõige tavalisem on 1.3 MT versioon. Sel on neljasilindriline kaheksa klapiga mootor, mille võimsus on 69 hobujõudu. Mootori suurim pöördemoment on 100 nm. Selle tippkiirus on 130 km/h. Keskmine kütusekulu on 100 km kohta 10,8 liitrit. Sõiduki suurim kandevõime on 390 kg. Autol on täisvedu. Esivedu on võimalik asfaldil sõites kütusekulu vähendamiseks välja lülitada. Autol on viiekäiguline manuaalkäigukast.
Samurai (SJ) trimmitasemed
Samurai (SJ) maasturil on minimalistlik varustus. Tootja poolt paigaldati vaid üksikistmed ja soojendusega küljepeegleid. Ainult mõnel versioonil on hüdrauliline roolivõimendi. Klaasipuhasti labadel on erinevad töörežiimid. Tehase poolt paigaldati ka täissuuruses varurehv. Lisatasu eest olid saadaval konditsioneer, keskkäetugi, signalisatsioon, poritiivad, kroomitud põrkerauad ja maastikusõidu tuled. Samuti oli võimalik tellida valuveljed, muusikasüsteemi juhtmekimp, kassetimängija, eesmised udutuled, hädapidurduse tuli, elektriliselt reguleeritavad tagaistmed ja nahast interjööriviimistlus.