Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
ALFA ROMEO 164 (164) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Alfa Romeo 164 (164) kujutab endast 5-kohalist sedaani, mida tootis Itaalia ettevõte Alfa Romeo Automobiles SpA 1987–1998 aastatel. Seda kujundati ümber kaks korda: 1990. ja 1992. aastatel. Auto disainiti Pininfarina S.p.A spetsialistide poolt koostöös kuulsa Itaalia disaineri Enrico Fumaga. Sellest sai maailma esimene sõiduk, mis loodi AutoCad programmi abil. See oli esimene mudel, mille kere sai osalise tsinkkattega kere. Autod olid varustatud mitmete juhti aitavate elektrisüsteemidega, mis ei olnud tolle aja jaoks tüüpiline. Alfa Romeo 164 (164) varuosi saate kiiresti tellida meie e-poest. Tehke paar klikki ning kõik vajalikud varuosad toimetatakse teile kätte võimalikult kiiresti. Kasutage autovaruosadonline.ee kampaaniaid, et osta kõrgest kvaliteedist tooteid madalate hindadega.
Alfa Romeo 164 (164) tehnilised spetsifikatsioonid
Sõiduk oli 4555 mm pikk, selle laius oli 1760 mm ja kõrgus - 1390 mm. Tee kliirens oli 140 mm. Pagasiruumi maht oli 505 liitrit.
Eesmine ja tagumine vedrustused olid iseseisvad. Mõlemad sõiduki teljed olid varustatud piduriketastega; eesmised olid ventilatsiooniga.
Põhiversioonid
Saadaval oli ligikaudu 30 bensiini- ning diiselmootoriga versiooni. Alfa Romeo 164 (1987–1998) sedaanid võisid olla kas esi- või täisveoga.
3,0 MT FWD bensiini versioon oli kõige võimsam. Antud versioon oli varustatud 6 käiguga Getragi käigukastiga Getrag ning V6 24 ventiiliga mootoriga, millel oli kütuse sissepritsesüsteem. Mootori võimsus oli 230 hj ja selle maksimaalne pöördemoment 284 N⋅m saavutati kiirusega 3000 p/m. Auto kiirenes 0–100 km/h-ni 7 sekundi jooksul. Sõiduki maksimaalne sõidukiirus oli 245 km/h. Kütusekulu oli 100 km kohta linna tsüklis 13 liitrit, linnavälises tsüklis - 7 liitrit ja kombineeritud tsüklis - 9 liitrit.
164 (164) trimmitasemed
Saadaval olid põhiline ja mitu pikendatud trimmitaset. Suurem osa autodest oli varustatud 3 sõiduarvutiga. Esimene vastutas konditsioneeri reguleerimise, teine mootori juhtimise ja kolmas mitme elektroonilise süsteemi töötamise eest. 164 (1987–1998) sedaani põhiline trimmitase oli varustatud veluurist polsterduse, konditsioneeri ja hüdraulilise roolivõimendiga. Eesmised aknad olid elektrilised.
Laiendatud trimmitasemed hõlmasid stereo, kliimaseadet, külje- ja kaitseraudu ning sportlikke istmeid. Eesmised istmed olid elektriliselt kohandatavad. Rooli ulatust ja kõrgust võis reguleerida. Interjööri detailid olid kaetud nahaga.