AUDI A2 (8Z0) Varuosad
Varuosad — AUDI A2 (8Z0)
-
Tüüp 1.4 TDIAasta (Kust-kuhu): 02.2000 - 08.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 55Võimsus [hj] 75Silindri maht 1422Silindrid 3
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.2 TDIAasta (Kust-kuhu): 03.2001 - 08.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 45Võimsus [hj] 61Silindri maht 1191Silindrid 3
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 FSIAasta (Kust-kuhu): 05.2002 - 08.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 81Võimsus [hj] 110Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.4 TDIAasta (Kust-kuhu): 11.2003 - 08.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 66Võimsus [hj] 90Silindri maht 1422Silindrid 3
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
Lisaks järgmistele Audi mudelitele:
Enim tahetud osad AUDI A2 (8Z0)-le
AUDI A2 (8Z0) varuosade kataloog
Populaarseimad rehvimõõdud AUDI A2 (8Z0)
Populaarsed kaubad AUDI A2 (8Z0)
Populaarseimad lisatarvikud automudelile AUDI A2 (8Z0)
AUDI A2 (8Z0) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Audi A2 8Z0 sõidukid kujutavad endast 5-ukselisi kompaktseid luukpäraga autosid, millel on täielikult alumiiniumist kere ja mida toodeti 1999-2005 aastatel. Kasutades selleks alumiiniumisulam, osutus kere 40% kergemaks kui sama klassi keskmise sõiduki kere. Ning mõnes modifikatsioonis oli tõmbetegur vähendatud 0.252 Cd-ni. Väljaandmise hetkel oli sõiduki kõige kütusesäästlikum 5-ukseline luukpäraga auto Euroopas. Stiilne ja moodne disain oli ka väga hinnatud: välimuse kujundaja Peter Schreyer pälvis 2002. aastal auhinna Designpreis der Bundesrepublik Deutschland. Ostke Audi A2 8Z0 komponente meie e-poest. Sealt leiate laias valikus kõrgest kvaliteedist komponente - alustades süüteküünlade, mootori komponentide ja pidurisadulatega ja lõpetades autokeemia ning tarvikutega.
Audi A2 8Z0 spetsifikatsioonid
Audi A2 8Z0 luukpäraga auto pikkus, laius ja kõrgus olid 3826 mm, 1673 mm ja 1553 mm. Vaatamata kompaktsetele mõõtmetele, osutus sõiduki pagasiruum suureks: selle maht oli 390 – 1085 liitrit. Tee kliirens oli 138 mm. Sõitjateruum oli mõeldud 4-5 inimesele.
Peamised modifikatsioonid
Klientidele pakuti Audi 8Z0 viit modifikatsiooni: 3 diisli ja 2 bensiiniga. Kõige huvitavam oli diisliga modifikatsioon 1.2 TDI AMT.
Sellel oli 3-silindriline, 6 ventiiliga mootor, mille võimsus oli 61 hj. Otsene sissepritse süsteem, turbolaadur ja vahejahuti aitasid parandada sõiduki dünaamikat ja vähendada kütusekulu. 5-käiguline pooleldi automaatne käigukast tagas kohese käiguvahetuse, ning vältis pöördemomendi kadu, samas kui Start/Stop süsteem hoidis kokku kütust liiklusesummikus ja valgusfoori ees seistes. Eco režiimis vähendati mootori võimsus automaatselt 45 hj-ni. Sõiduk kiirenes 14,9 sekundiga 100 km/h-ni, ja selle maksimaalne sõidukiirus oli 168 km/h. Modifikatsiooni kandevõime oli 390 kg.
Kütusekulu oli rekordiliselt madal: 3,6 liitrit 100 km kohta linnas, 2,7 liitrit maanteel ja 2,99 liitrit kombineeritud tsüklis. Eespool loetletud süsteemid ei olnud piisavad selleks, et saavutada madal kütusekulu. Seetõttu oli sõiduki mass 855 kg, kliirens – 110 mm ja valikute loetelu sisaldas ainult kõige vajalikumaid seadmed.
A2 8Z0 konfiguratsioonid
A2 8Z0 luukpärade jaoks olid saadaval erinevad paketid: Advance, High-Tech, Style, Style Plus, S line Sport, Xtend, Pro Line ja Exclusive. Ühendkuningriigi turul sisaldas varustuse nimekiri Standard, SE, Sport ja Special Edition pakettte.
Style Plus paketiga sõidukil olid 4 kodaraga nahast rool, 205/40 R17 madala profiiliga rehvidega 9 kodaraga valuveljed. Välispeeglid ja ukse käepidemed olid kere värvi. Ohutu sõidu tagasid stabiliseerimise süsteem, pidurdusjõu jaotusega mitteblokeeruv pidurisüsteem, eesmised ja tagumised turvapadjad, lapse istme kinnitid. Ja S-line sportlik vedrustus mõjus positiivselt sõiduki dünaamikale ja stabiilsusele.