Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
AUDI A6 C6 Avant (4F5) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Audi A6 C6 Avant (4F5) sõidukid on viie uksega universaalid, mida toodeti Euroopas 2005 – 2011 aastatel. Nad olid esimesed autod, millesse oli paigaldatud otsese sissepritsega FSI bensiinimootorid. 2005. aastal pälvis mudel maailma aasta auto konkursil esikoha. Samal aastal ületas selle müügi maht kõiki ülejäänud konkurente ja sai Euroopas enimmüüdud luksusautoks. Ostke Audi A6 C6 Avant (4F5) varuosi meie e-poest. Esitage tellimus kohe ja saate soodsamalt populaarsemaid tooteid: klaasipuhasti labasid, õli- ja salongi filtreid, pidurikettaid ja piduriklotse.
Audi A6 C6 Avant (4F5) tehnilised spetsifikatsioonid
Antud auto pikkus oli 4933 mm, laius - 1855 mm ning kõrgus - 1463 mm. Suured mõõtmed võimaldasid sõitjateruumi muuta ruumikamaks ja pagasiruumi mahukamaks. Viimane varieerus 565 - 1660 liitri vahemikus ja autosse mahtus mugavalt viis inimest. Tee kliirens oli 118 mm. Auto pikkust vähendati peale ümberkujundamist 4927 mm-ni.
Põhiversioonid
Enne 2008. aasta ümberkujundamist toodeti 35 Audi A6 C6 Avant (4F5) universaali versiooni: 21 bensiini, 14 diislikütusega. Hiljem esitati veel 19 versiooni: 10 bensiini ja 9 diislikütusega.
Üks huvitavamaid versioone oli bensiiniga 3.0 TFSI tiptronic quattro. See oli varustatud otsese sissepritsega turbomootoriga. Mootori pöördemoment ulatus 420 N⋅m-ni ja maksimaalne võimsus võis olla 290 hj. Universaal kiirenes 100 km/h-ni 5,9 sekundiga ja selle maksimaalne sõidukiirus oli piiratud elektrooniliste süsteemidega 250 km/h-ni. Versiooni kandevõime oli 630 kg. Uuenduslike tehnoloogiate rakendamisega suudeti vähendada kütusekulu mõõdukate kogusteni: sõiduk tarbis 100 km kohta 13,2 liitrit kütust linnapiirkonnas, 9,4 liitrit - kombineeritud tsüklis ja 7,1 liitrit - maanteel.
6-käiguline automaatkäigukast tagas sujuva käiguvahetuse ning manuaalne režiim sobis hästi sportlikuks sõiduks või sõiduks maastikul. Täiustatud quattro täisveoga süsteemi abil jaotati pöördemoment taga- ja esiteljele suhtes 40/60, mis aitas vähendada keeramisel suutlikkuse puudumist ja kokkuvõttes tagas rohkem tasakaalustatud jõudluse teel.
A6 C6 Avant (4F5) siseviimistluspaketid
Üldiselt valmistati autosid põhilise trimmitasemega, mida võis rikastada lisavõimalustega. Sellised trimmitasemed, nagu Pro Line, Business Edition, Advance olid samuti saadaval mõnede riikide turgudel.
Üks huvitavamaid innovatsioone antud põlvkonna autode puhul on multimeedialiides ekraaniga, mis võimaldab kohandada kliimaseadet, navigatsioonisüsteemi, helisüsteemi, vedrustuse seadeid ja muid elektroonilisi süsteeme.