Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
AUDI A6 C5 Avant (4B5) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Audi A6 Avant (C5, 4B5) sõidukid kujutavad endast viie uksega universaale, mida valmistati 1998 – 2005 aastatel. Neid iseloomustas madal kütusekulu, suur hulk seadmeid ja kaasaegne disain. Mudel sai kolmanda koha Euroopa auto aasta konkursil 1998. aastal. Kuulus Ameerika ajakiri "Car and Driver" kaasas selle auto kümne parima auto loendisse 2000 ja 2001 aastal. Ostke Audi A6 Avant (C5, 4B5) varuosi meie e-poest. Pakume suuri allahindlusi auto komponentidele ja tarvikutele, sealhulgas õli-, õhu- ja kütusefiltritele.
Audi A6 (C5, 4B5) tehnilised spetsifikatsioonid
Audi A6 Avant (C5, 4B5) 5-kohaline universaal oli 4796 mm pikk, 1810 mm lai ja 1479 mm kõrge. Pagasiruumi maht oli 1,590 liitrit. Tee kliirens oli 120 mm. Kapott ja mõned vedrustuse osad olid valmistatud alumiiniumi sulamist, mis aitas oluliselt vähendada sõiduki kere kaalu, mõjutas kütusekulu ja sõiduki dünaamikat. Mõned versioonid olid õhkvedrustusega, millel oli automaatne tee kliirensit reguleeriv täiendav valik.
Põhiversioonid
Enne 2001. aasta ümberkujundamist toodeti 30 Audi A6 Avant (C5) versiooni: 20 bensiini ja 10 diisliga. Pärast seda toodeti veel 26: 16 bensiini ja 10 diislikütusega.
Kõige võimsam oli 4.2 tiptronic quattro versioon. Selle 8-silindriline 40 ventiiliga V mootor oli 300 hj võimsuse ja maksimaalse pöörete arvuga kuni 6200 ja selle pöördemoment ulatus 400 N⋅m-ni. Kiirus oli elektrooniliselt piiratud 250 km/h-ni. 100 km/h kiirendusele kulus kõigest 7,1 sekundit, aga kütusekulu oli märkimisväärne: ligikaudu 19.4 liitrit linna tsüklis, 13,1 liitrit - kombineeritud tsüklis ja 9,5 liitrit - maanteel. Antud versiooni kandevõime oli 540 kg.
Täieliku täisveoga süsteemi ehk quattroga oli edadtatava pöördemomendi suhe 50/50. Siiski kuni 75% võimsusest võis edastada esi- või tagateljele.
5-käiguline tiptronic käigukast koos valikulise manuaalse režiimiga tagas suurepärase juhitavuse ja jõudluse igas tingimuses.
Universaali eesmine ja tagumine telg oli varustatud puuritud piduriketastega.
Audi A6 Avant (C5, 4B5) siseviimistluspaketid
Audi A6 Avant 4B5 (1997 – 2005) universaale valmistati enamasti ühe paketiga – põhilise viimistluspaketiga, kuid valikute loend võis erineda sõltuvalt mootorist ja versioonist. Advance ja Pro Line paketid olid saadaval mõnede riikide turgudel.
Ning varustuse loetelu oli rikkalik. Auto võis olla varustatud 10 turvapadja, elektriakende ja soojendusega elektriliste küljepeeglite, mitteblokeeruva pidurisüsteemi, elektroonilise stabiilsus- ja veojõukontrolli, muutuva suhte roolivõimendi, süsi salongifiltriga kahe tsooni kliimaseadme, Webasto täiendava küttekeha, suure LCD ekraaniga navigatsioonisüsteemi, soojendusega klaasipesuri düüside ja vahelduva režiimiga töötavate klaasipuhasti labadega.