Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Daihatsu on Jaapanis toodetud kei-autod. Tootmisettevõtte Hatsudoki Seizo asutasid Osaka ülikooli professorite meeskond 1907. aastal. Algselt monteerisid nad sisepõlemismootoreid. Hiljem kandis ettevõte nime Daihatsu Motor. 1967. aastal alustas ta koostööd Toyota Motor Corporationiga ja hiljem, 2016. aastal, sai selle osaliseks. Peale Jaapani asuvad tootmisüksused Indoneesias, Malaisias, Pakistanis, Venezuelas, Columbias ja Hiinas. Tänapäeval müüakse sõidukeid enam kui 140 riigis.
Daihatsu autode tehnilised andmed
Ettevõtte portfellis on palju uuenduslikke arenguid. Reisi- ja tarbesõidukit pakuti juba 1960. aastate lõpus. Hiljem jõudis turule ülikompaktne kolmerattaline 1-kohaline sõiduk. Alates 1990. aastast paigaldati Ruggeri maasturile ainulaadne regenereerimisfunktsiooniga katalüüsmuundur. 2004. aastal toodetud Booni luukpärad olid varustatud revolutsioonilise süütesüsteemiga.
Tootja hoolib keskkonnast, eriti kasutades keskkonnasõbralikku veepõhist Kansai Paint. YRV luukpärasid (2000–2005) iseloomustas ülimadal ohtlike ainete sisaldus heitgaasides. Daihatsu Motor pälvis mitmeid auhindu Euroopa Keskkonnaagentuurilt.
Copen LA400 rodsteritele ja kupeedele on saadaval 3-silindrilised KF NA mootorid 0,6-liitrise töömahuga. Turboülelaaduri tõttu arendavad need jõuallikad kuni 64 hj, mis tagab nende autode hea dünaamika. Suur kütusesäästlikkus saavutatakse pidevalt muutuva käigukasti ja elektrooniliselt juhitava gaasipedaali tõttu.
Suurt tähelepanu pööratakse juhi ja sõitjate mugavusele. Eelkõige ei ole tänapäevase Tanto mahtuniversaali reisijate ustel kesksammast, mis loob kuni 1,5 meetri laiuse ava. See hõlbustab oluliselt sisse- ja väljapääsu. Sloperi versioon on varustatud lisaseadmetega, mis on mõeldud puuetega reisijate mugavaks transportimiseks.
Copen rodsterile pakutakse vahetatavaid kerepaneele, mis võimaldavad sõiduki välisilme kohandada. Esiklaasil on hüdrofiilne kate, mis takistab selle higistamist. Mõnede Daihatsu autode korvtasemed hõlmavad krokodillnahaga polsterdatud ja bedazzleritega kaunistatud salongi.
Süsteem Smart Assist III hoiatab teiste sõidukitega kokkupõrke ja sõidurajalt lahkumise ohu eest. Sisseehitatud stereokaamera tõttu ei tunne see mitte ainult takistusi, vaid mõõdab ka nende kaugust. See tehnoloogia on saadaval näiteks kolmanda põlvkonna Tanto mahtuniversaalide jaoks. Peale selle on auto varustatud VSC (sõiduki stabiilsuskontroll) ja TRC (veojõukontrolli) süsteemidega. Esimene reguleerib libedal pinnal libisemise korral või nurkade pööramisel mootori pöörlemiskiirust ja pidurdusjõudu, teine aga hindab iga ratta pöörlemiskiirust, et parandada maanteel püsimise võimet.
autovaruosadonline.ee: kõik teie sõidukile vajalikud osad
Meie veebipoes saate hõlpsalt Daihatsu jaoks komponente osta, mida iseloomustab taskukohane hind ja tippkvaliteet. Saate tellida odavaid süüteküünlaid, pidurikettaid ja muid autotooteid, mis võtab vaid paar minutit.