Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
FIAT Punto I Hatchback (176) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Fiat Punto I 176 autod on esimene põlvkond 3- ja 5-ukselisi luukpäraga autosid, mida toodeti Euroopas 1993–1999 aastatel. Neid esitleti Saksamaa rahvusvahelisel autonäitusel ning nad said kiiresti populaarseks: 1995. aastal pälvis luukpäraga auto tiitli "Euroopa aasta auto", 1997. aastal oli see ajakirja „Automotive News” andmete kohaselt enim müüdud sõiduk Euroopas. Tootmisaastate jooksul toodeti ligikaudu 3,5 miljonit auto eksemplari. Kuulus Itaalia disainer Giorgetto Giugiaro töötas välisilme kallal. Mudel oli esimene antud brändi auto, millel oli osaliselt tsingitud korpus. Meie e-poest saate osta Fiat Punto I 176 varuosi soodsa hinnaga.
Fiat Punto I 176 tehnilised spetsifikatsioonid
Luukpäraga autod olid 3760 mm pikad, 1625 mm laiad ning 1450 mm kõrged. Pagasiruum mahutas 275–1080 liitrit pagasit. Sõitjateruumi mahtus istuma 5 inimest.
Nii eesmine kui ka tagumine vedrustus oli iseseisev: esimene oli MacPhersoni tüüpi, teine oli õõtshoovaga vedrustus.
Põhiversioonid
Tootmisaastate jooksul toodeti kokku 17 Fiat Punto I 176 versiooni: 6 bensiini ja 1 diisli versiooniga 3-ukselist autot, 7 bensiini ja 3 diisli versiooniga 5-ukselist autot.
Sport GT oli nendest kõige suurema võimsusega versioon. See oli varustatud 1,4 mootoriga, millel oli turbolaadur ja vahejahuti, mille võimsus oli 133 hj. Selle pöördemoment 204 Nm saavutati umbes 3000 p/m. Turbolaadur omas Overboost funktsiooni, mis võimaldas suurendada mootori võimsust lühikese aja jooksul, suurendades tõuke survet kuni 1,2-ni. Autode dünaamika oli suurepärane: maksimaalne kiirus oli 205 km/h, kiirendus 100 km/h-ni võttis aega ainult 7,9 sekundit. Keskmine kütusekulu kombineeritud tsüklis oli 100 km kohta 8 liitrit. Auto kandevõime oli 474 kg. Luukpäraga auto mõlemal teljel olid pidurikettad, samas kui eesmised pidurikettad olid ventilatsiooniga.
Punto I 176 trimmitasemed
Punto I 176 jaoks olid saadaval mitmed trimmitasemed: S, SX, ELX, Sporting, EL, ED ning HSD. GT sportlikul versioonil oli samuti oma isiklik varustuse nimekiri.
SX trimmitaseele oli tehases paigaldatud ainult turvapadi. Reisija turvapadi oli saadaval valikuliselt. Samuti oli võimalik tellida lisatasu eest mitteblokeeruva pidurisüsteemi. Istmed olid hea nimmetoega. Juhiistme kõrgus oli reguleeritav. SX versioon omas vahelduvaid klaasipuhasti labasid. Lisaraha eest olid saadaval udutuled, metallist kere ja kliimaseade. Kesklukustus, eesmised elektriaknad, võtmeta sisenemise süsteem paigaldati autodele tehases.