Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
FIAT Punto II Hatchback (188) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Fiat Punto II 188 autod on 3- ja 5-ukselised luukpäraga autod, mida toodeti 1999-2010 aastatel. Antud põlvkond debüteeris Saksamaa rahvusvahelistel autonäitusel. Elektriga töötav roolivõimendi Dualdrive oli antud autode üheks peamiseks tehniliseks innovatsiooniks. Rooli jõud muutus vastavalt sõidukiirusele. See muutis sõidu palju mugavamaks ning vähendas oluliselt kütusekulu. Kogu tootmisperioodi jooksul toodeti rohkem kui 3,1 miljonit auto eksemplari. Et vältida probleeme autoga, tuleks Fiat Punto II 188 jaoks osta ainult kõrgest kvaliteedist varuosi. Kindlasti leiate neid meie e-poe kataloogist. Mugav otsingusüsteem aitab teil kiirelt leida vajaliku varuosa ning arvukad kampaaniad aitavad ostude sooritamisel raha kokku hoida.
Fiat Punto II 188 tehnilised spetsifikatsioonid
Enne ümberkujundamist, mis toimus 2003. aastal, oli 3-ukseliste luukpäraga autode pikkus 3800 mm, 5-ukseliste pikkus 3835 mm ning peale ümberkujundamist olid need 3840 ja 3865 mm. Pakiruumi maht oli lahtiste istmetega 264–297 liitrit, kuid istmete kokku panemise korral sai seda suurendada 1080 liitrini. Sõidu kõrgus oli 160 mm.
Põhiversioonid
Kokku oli toodetud 34 Fiat Punto II 188 (1999–2010) versiooni: 11 bensiini ja 7 diislikütusega 3-ukselist autot, 10 bensiini ja 6 diislikütusega 5-ukselist autot.
Esimest korda oli saadaval väikeste autode jaoks mõeldud Common Raili kütuse sissepritsesüsteemiga mootor. Selleks oli 1,9 JTD. Mootor oli varustatud turbolaaduri ning vahejahutiga, mis omas suurt võimsust, jõudlust ja oli väga kütusesäästlik. Näiteks olid antud mootori esimesed versioonid võimsusega 80 hj, nende 196 Nm pöördemoment saavutati madalamal kiirusel kui 1500 p/m, mis tagas kindla käivitamise ning suurepärase dünaamika. Luukpäraga auto kiirenes 12,2 sekundiga 100 km/h-ni ning selle maksimaalne kiirus oli 170 km/h. Kütusekulu oli võrreldes väiksema väljasurvega mootoritega oluliselt väiksem ning auto tarbis ainult 4 liitrit kütust linnavälises tsüklis, 4,9 liitrit - kombineeritud tsüklis, 6,6 liitrit - linna tsüklis. Auto laadimismaht oli 535 kg.
Punto II 188 trimmitasemed
Luukpäraga autod olid erinevatel aegadel saadaval sõltuvalt turu valikust järgnevates versioonides: S, SX, XLX, ELX, Emotion, HGT, Sporting, Active Model, Dynamic, Emotion, Abarth, Class, Sole, GO, Sound ja Start.
Emotion versioonis olid eesmised, külgmised ja pea turvapadjad, sõiduarvuti, parkimisandurid, võtmeta sisenemise süsteem, kliimakontroll, stereosüsteem koos CD-mängijaga ja roolil paiknevate juhtnuppudega, elektroonilise pidurdusjõu jaotusega mitteblokeeruv pidurisüsteem. Juhiistme kõrgust võis reguleerida ning sellel oli hea nimmetugi. Tagumistel istmetel olid peatoed. Navigatsioonisüsteem oli saadaval lisatasu eest.