Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
FSO autosid tootis aastatel 1948 kuni 2011 Poola ettevõte Fabryka Samochodów Osobowych. Peakorter asus Poolas Varssavis. Algselt kuulus ettevõte riigile ning tegi hiljem erinevatel aegadel koostööd Fiat Chrysler Automobiles N.V., General Motors ja Daewoo Motorsiga. Aastas toodeti kuni veerand miljonit autot.
FSO autode tehnilised andmed
Sõidukitele oli iseloomulik kõrge kütusesäästlikkus. Näiteks Matitsi mudeli (1998–2008) kolmesilindrilise sisseehitatud bensiinimootori väljundvõimsus oli 51 hj ja maksimaalne pöördemoment 68,5 N · m. Mootori tarnis Suurbritannia ettevõte Tickford. Auto tarbis kombineeritud tsüklis 6,4 liitrit kütust 100 km kohta, linnavälises tsüklis 5,2 liitrit ja linnasõiduringis 8,4 liitrit kütust. Aastatel 2008–2011 toodetud 5-ukseline luukpära Aveo varustati DOHC Ecotec 4-silindrilise 1,4-liitrise mootoriga. Selle võimsus oli 101 hj. Auto tarbis kombineeritud tsüklis 6,8 liitrit kütust 100 km kohta ja linnasiseses tsüklis 0,9 liitrit vähem.
Tootja kasutas ülitõhusat pidurisüsteemi. Näiteks 1997. aastast toodetud 1,6-liitristel Lanose sedaanidel olid 256 mm läbimõõduga esipidurikettad ja täiustatud peapidurisilindrid.
Autodel oli korralik varustus ja omadused. Esimese põlvkonna FSO Matiz 5-ukselised kompaktsed luukpärad (sõltuvalt trimmitasemest) olid varustatud kliimaseade ja helisüsteemiga. Neil olid ka eesmised udutuled, hüdrauliline roolivõimendi, ABS ja juhi turvapadi. Lanose 3- ja 5-ukselistele luukpäradele (1997–2008) olid saadaval katuseluuk, elektriaknad, elektrilised tiivapeeglid ja nahkpolster. Leganza sedaanil, mida turustati aastatel 1997-2002, oli võtmeta sissepääsüsteem, elektriline katuseluuk ja puitpolster siseviimistlusega laiendatud astmetel.
autovaruosadonline.ee: kõik sõidukile vajalikud osad
Meie e-poes saate kiiresti tellida kvaliteetseid komponente autoremondiks suurepärase hinnaga. Ostke FSO-st varuosi veebis ja saatke oma ostud kiiresti kohale.