Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
LANCIA Thema Sedaan (834) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Lancia Thema (834) sedaane toodeti Itaalias 1984. – 1994. aastatel. Need autod debüteerisid 1984. aastal Torino autonäitusel. Autodes oli 5 istekohta. Väliskujunduse ja interjööri lõi Itaalia ettevõte Italdesign Giugiaro S.p.A. Seda kujundati ümber 1988. ja 1992. aastatel. {Site_name} e-poest saab Lancia Thema Limousine (834) kõrgest kvaliteedist varuosi osta. Me kehtestasime madalaid hindu ja meil toimuvad sageli kampaaniad, mis aitavad säästa. Veebipõhine tellimine võtab aega kõigest mõne minuti. Meie klienditeeninduse kogenud spetsialistid vastavad meeleldi kõikidele küsimustele, mis puudutavad saadaval olevaid tooteid. Saage autovaruosadonline.ee kliendiks juba täna, kuna meiega ostlemine on kiire, usaldusväärne ning odav.
Lancia Thema (834) sedaani tehnilised omadused
Kere pikkus oli 4590 mm, laius varieerus sõltuvalt versioonist vahemikus 1750-1755 mm, kõrgus - 1435-1440 mm. Kliirens oli 140 mm. Pagasiruum mahutas 440 liitrit ning kokku pandud tagumiste istmetega võis seda suurendada 1000 liitrini.
Pidurikettaid paigaldati mõlemale teljele. Eesmine ja tagumine vedrustus oli iseseisev MacPhersoni tugedega.
Peamised modifikatsioonid
Lancia Thema (834) sedaane toodeti 20 esiveoga versioonis. Nende hulka kuulusid nii bensiini- kui diiselmootoriga sõidukid.
Üks võimsamatest oli 2,9-MT bensiiniversioon. See versioon oli varustatud 8-silindrilise 32 ventiiliga mootoriga mitmepunktilise kütuse ssisepritsega. Mootor oli võimsusega 215 hj, selle maksimaalne pöördemoment 284 Nm saavutati kiirusel 4500 p/min. Sõiduki maksimaalne sõidukiirus oli 234 km/h. Auto kiirenes 100 km/h-ni 7,2 sekundiga. Kütusekulu oli 100 km kohta 17,5 liitrit linna tsüklis ja 9,2 liitrit - linnavälises tsüklis.
Thema (834) sedaani trimmitasemed
Saadaval oli 3 laiendatud trimmitaset, nagu näiteks LE, LS ja LX. Thema 834 (1984-1994) sedaanide LS trimmitase hõlmas konditsioneeri, vargusevastast alarmsüsteemi, kesklukustust, võtmeta sisenemissüsteemi, libisemisvastast reguleerimist ja juhi turvapatja. Autodel olid veel elektrilised klaasitõstukid, soojendusega peeglid ning hüdrauliline roolivõimendi. Lisaks oli seal keskkonna temperatuuri andur ning esitulede kohandaja. Sõidukite aknad olid toonitud.