Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
LANCIA Thema Sedaan (LX) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Lancia Thema (LX) autod on 5-kohalised sedaanid, mida toodeti 2011. - 2014. aastatel. 2011. aastal said autod Euro NCAP katsetes kõrgeima 5-tärnilise ohutustaseme. Aadressil autovaruosadonline.ee saate tellida kõrgest kvaliteedist Lancia Thema (LX) varuosi. Siin on saadaval laias valikus komponente hea mainega tootjatelt. Meie kehtestame kõikidele toodetele taskukohased hinnad ning tihtipeale korraldame kampaaniaid, mis aitavad raha kokku hoida klaasipuhasti labade, õlifiltrite ja muude auto toodete ostmise pealt. Meie klienditeeninduse spetsialistid annavad teile hea meelega üksikasjalikku infot komponentide kohta ja aitavad neid valida. Külastage autovaruosadonline.ee e-poodi ja nautige meeldivaid oste.
Lancia Thema (LX) tehnilised omadused
Auto mõõtmed olid järgmised: pikkus - 5066 mm, laius - 1902 mm, kõrgus - 1488 mm. Pagasiruumi maht oli 463 liitrit.
Tootja kasutas autos ketaspidurisüsteemi. Eesmised ja tagumised pidurikettad olid ventileeritud. Iseseisev vedrustus oli paigaldatud mõlemale teljele.
Peamised modifikatsioonid
Lancia Thema (LX) autosid toodeti 3 tagaveoga versioonis. Üks oli bensiinimootoriga, kaks teist - diiselmootoriga.
8-käigulisele automaatkäigukastiga 3,6 AT bensiiniversioonile oli iseloomulik hea dünaamika. Sõiduk oli varustatud 6-silindrilise mootoriga, millel oli mitmepunktiline kütuse sissepritse. Mootori võimsus oli 286 hj, maksimaalne pöördemoment - 340 N·m 4650 p/min. Auto kiirendusele 100 km/h-ni kulus 7,7 sekundit. 100 km kohta tarbis sedaan 14,3 liitrit kütust linna tsüklis, 7,1 liitrit - linnavälises tsüklis ning 9,7 liitrit - kombineeritud tsüklis.
Thema (LX) trimmitasemed
Saadaval oli põhiline ja mõningad laiendatud trimmitasemed, nagu näiteks Gold, Platinum, Executive. Gold trimmitasemega Lancia Thema LX (2011–2014) sedaanid olid varustatud ABS-i, pidurdusjõu jaotuse süsteemi, hädapidurdamise abisüsteemi, stabiilsus- ja veojõukontrollisüsteemide, rehvirõhu seiresüsteemiga. Autosse paigaldati eesmised, külgmised ja juhi põlve turvapadjad. Seal olid veel soojendusega peeglid ning elektrilised klaasitõstukid. Peale selle olid autol valuveljed, kesklukustus, võtmeta mootori käivitussüsteem, sõiduarvuti, satelliitnavigatsioonisüsteem, kruiisikontroll, konditsioneer, parkimisandurid. Istmed ja rool olid kaetud nahaga.