Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
MAZDA RX-8 (SE, FE) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Mazda RX-8 (SE17) autod on 4-kohalised kupeed, mida toodeti Jaapanis 2003. aastast kuni 2012. aastani. Neid uuendati 2008. aastal. Antud autosid tunti nende ebatavalise kujunduse poolest. Näiteks nende kompaktsetel tagumistel ustel puudusid välised käepidemed ning neid sai avada ainult seestpoolt koos eesmiste ustega. Auto pälvis enam kui 30 rahvusvahelist auhinda. Näiteks 2004. aastal anti sellele USA-s tiitel “Parim spordiauto” ja Suurbritannia maailmakuulsate ajakirjanike poolt auhind “Parim auto”. 2004–2006 aastatel mainiti autot Ameerika ajakirja „Car and Driver” 10 parima nimekirjas. Meie e-poest saate Mazda RX-8 (2003–2012) usaldusväärsete tootjate varuosi tellida. autovaruosadonline.ee kataloogist leiate piduriklotse, süüteküünlaid, õlifiltreid ja muid kõrgest kvaliteedist komponente.
Mazda RX-8 (SE17) tehnilised spetsifikatsioonid
Kere oli 1770 mm lai, 4427 mm pikk, 1340 mm kõrge. Kandevõime oli 447 kg. Pagasiruumi maht oli kuni 215 liitrit. Peale uuendamist oli pikkus 4470 mm, teised parameetrid jäid samaks. Ventilatsiooniga pidurikettad olid paigaldatud sõiduki mõlemale teljele.
Põhiversioonid
Kokku andis ettevõte välja üle 10 versiooni. Kõik versioonid olid varustatud pöörlevate Wankel mootoritega, mis töötasid bensiiniga. Autod olid tagaveoga.
Erilist tähelepanu on väärt versioon 1,3 MT PZ, mis on välja töötatud Inglismaa turu jaoks koostöös Briti inseneri rühmaga Prodrive. Ingliismaa spetsialistid uuendasid vedrustust ning heitgaasisüsteemi. Nad muutsid vedrustuse 60% tugevamaks võrreldes teiste Mazda RX-8 (2003–2012) autode süsteemidega. Tee kliirensit vähendati 15 mm võrra. Kahel väljalasketorul olid inseneri rühma logoga ovaalsed otsad.
Kokku anti 2006. aastal välja 800 1,3-MT PZ versiooni eksemplari. Antud versioonil oli 280-hobujõuline mootor. Selle jõuallika maksimaalne pöördemoment oli 211 Nm, mis saavutati kiirusega 8200 p/min. Sõiduki kiirendusele 100 km/h-ni kulus aega 6,5 sekundit ning selle maksimaalne sõidukiirus oli 252 km/h.
RX-8 (SE17) trimmitasemed
Populaarseimad trimmitasemed olid Basis, Challenge, Energy, Sport ja Revolution C. Basis trimmitasemega auto oli varustatud tagumise udutuled, elektriliselt reguleeritavate küljepeeglite ja soojendusega tagaklaasiga. Sõitjateruumis olid elektriaknad ja nahkkattega rool, mille kaugust sai reguleerida. Samuti olid paigaldatud eesmised ja külgmised turvapadjad, pidurdusjõu jaotusega ABS (EBD), veojõukontrolli süsteem (TCS) ning dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC). Autod oli veel konditsioneer ning CD-mängijaga audiosüsteem.
Peale muude funktsioonide olid pikendatud trimmitasemel Revolution C pesuriga ksenoonvalgustid, katuseluuk, valgusandur. Interjöör oli kaetud nahaga ning eesmised istmed olid soojendatavad. Peale selle oli autos kruiisikontroll ja DVD ja navigatsiooniga infotainment-süsteem.