Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
NISSAN Primera Sedaan (P11) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Nissan Primera (P11) sedaani tootmine algas 1996. aastal; 1999 aastal tegi ümberkujunduse. Mudeli tootmist lõpetati 2002 aastal. Selle salongis oli 5 istekohta. Saate alati oma Nissan Primera (P11) sedaani varuosi meie e-poest mõistlike hindadega tellida. Pidurisadulad, süüteküünlad, õlifiltrid ja muud meie online-kataloogis pakutavad autovaruosad on mitte ainult kõrge kvaliteediga, kuid ka soodsad.
Nissan Primera sedaani tehnilised omadused (P11)
Objektid, mille kogumaht on alla 490 liitri, mahtusid pagasiruumi. Maksimaalne kandevõime oli 535 kg. Kliirens oli 140 mm. Keha mõõtmed olid järgmised: pikkus - 4430 mm, laius - 1720 mm, kõrgus - 1410 mm. Pärast ümberkujundamist suurenes keha pikkus 4,519 mm-ni, muud parameetrid jäid samaks.
Esivedrustus oli sõltumatu ja sellel olid topelt õõtshoovad. Tagavedrustuses kasutati Scott Russelli mehhanismi (ing. Scott Russell). Käesoleva tehnoloogia kasutamine avaldas positiivset mõju auto juhitavusele ja teepüsivusele. Sõiduki esitelg oli varustatud ventileeritud pidurikettadega ning tagatelg - tahketega.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisperioodi jooksul oli esitatud umbes 20 Primera (1996–2002) sedaani versiooni. Ainult üks versioonidest oli diiseli-, ülejäänud - bensiinimootoriga. Nii esiveo kui ka osalise tööajaga neliveo autod olid toodetud.
2.0 GT MT bensiinimootoriga versioon oli üks võimsamaid. See oli varustatud 4-silindrilise mitmikside sissepritsee ridamootoriga. Mootori võimsus oli 150 hj. Maksimaalne pöördemoment oli 181 N·m kiirusel 4800 p/min. Auto kiirenes 0-100 km/h 8.8 sekundiga. Tippkiirus oli 218 km/h. Auto tarbis kombineeritud sõidutsüklis 8,1 liitrit kütust 100 km/h kohta.
Primera (P11) sedaani trimmitasemed
Tootja pakkus palju erinevaid trimmitasemeid. Enne ümberkujundamist olid lisaks põhitrimmitasemele saadaval järgmised laiendatud tasemed: Si, SRi, SLX, GT, GT SE, GT LE, SE. Peaaegu kõik ümberkujundatud autod olid varustatud Isofixi kinnituspunktidega lapseistme jaoks, samuti esimeste ja külgmiste turvapatjadega. Si ja SRi versioonid erinesid põhiversioonidest sportistmete ja nahkkattega rooli poolest; SE+ - kliimaseadme ja soojendusega istmete poolest.
Kõige kallima trimmitaseme hulka kuulusid ABS-süsteem, vargusvastane häire, kesklukustus, elektri katuseluuk. Tagumised istmed olid kokkuklapitavad. Välipeeglid olid soojendusega. Kõik aknad olid varustatud elektriliste tõstukitega, istmed olid töödeldud nahast. Lisaks, tehases kokku pandud autod said esi udutulesid.