Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Peugeot 206 (2A/C) autod on 3 kuni 5-ukselised luukpäraga autod, mida toodeti Euroopas alates 1998. aastast kuni 2009. aastani. See oli Peugeot brändi kõige enam müüdud mudel. Lisaks oli see Euroopas 2001 - 2003 aastatel enim müüdud auto. 1998. aasta rahvusvahelisel autonäitusel sai luukpäraga auto aasta ilusaima auto tiitli. Meie klienditeeninduse meeskond aitab teil hea meelega valida ning osta Peugeot 206 (2A/C) luukpäraga autode kõrgest kvaliteedist ning odavaid varuosi. Helistage või kasutage meie veebipõhist vestlust, et kontakteeruda meie klienditeeninduse meeskonnaga.
Peugeot 206 (2A /C) tehnilised spetsifikatsioonid
Auto pikkus on 3822 mm, laius - 1652 mm, kõrgus - 1432 mm viieukselise puhul ning 1426 mm - kolmeukselise puhul. Tee kliirens on 110 mm, kuid mõnedes riikides ulatub see väärtus 160 mm-ni. Pagasiruumi maht varieerub 245 ja 1130 liitri vahemikus. Eesmise reisija istme tagaosa võib kokku klappida, võimaldades transportida kuni 2,2 meetri pikkust kaupa. Kabiini mahtus istuma 5 inimest.
Mõlemad vedrustused olid iseseisvad. Pidurikettad olid paigaldatud eesmisele teljele, kettad või trumlid - tagumisele teljele. Originaalne koormuse kompenseerimise süsteem (LCS) reguleeris tagumise piduriliini rõhku, hoides ära enneaegset peatumist. See vähendas oluliselt pidurdusteekonda.
Põhiversioonid
Kogu tootmisperioodi jooksul anti välja 40 Peugeot 206 (2A/C) versiooni. 21 3-ukselise ja 19 5-ukselise kerega versiooni. Suurem osa mudeleid töötas bensiini ja diisliga, aga oli ka mõni kahe kütusega versioon, mis töötasid bensiini ja gaasiga või biokütusega, samuti üks elektrimootoriga töötav hübriid.
Diisliversioon 2.0 HDI oli kõige võimsam, dünaamilisem ning kütusesäästlikum. Selle 4-silindriline, 8-klapiline mootor oli varustatud turboga ja otsese kütuse sissepritsesüsteemiga Common Rail. Mootori võimsus oli 90 hobujõudu ning pöördemoment 205 Nm. Pöördemoment saavutati kiirusel 1750 p/min, kiirendades kiirelt. Luukpäraga auto kiirenes 11,5 sekundiga 100 km/h-ni ja selle maksimaalne kiirus oli 185 km/h. Kütusekulu oli linna tsüklis kõigest 6,6 liitrit, kombineeritud tsüklis - 5,0 liitrit ning linnavälises tsüklis - 4,1 liitrit. Selle versiooni laadimismaht jäi 540 kg juurde.
206 (2A / C) trimmitasemed
Peugeot 206 luukpäraga autode jaoks oli saadaval suur valik trimmitasemeid. Saadaval olid järgmised: XR, XS, XRD, XTD, XT, XT Premium, XS Premium. Seal oli lisaks veel piiratud seeria, millel oli iga auto jaoks spetsiaalne varustus. Enim tuntud on Roland Garros, Gentry, 2000,X Line Clim, Pop Art Clim ja paljud teised.
Gentry trimmitasemel oli pidurdusjõu jaotusega mitteblokeeruv pidurisüsteem, pidurdamise abisüsteem, stabiilsuskontrollisüsteem ning eesmised ja külgmised turvapadjad. Rool ja istmed olid kaetud nahaga. Lisaks paigaldati autosse tehases sõiduarvuti, helisüsteem, roolivõimendi ning konditsioneer. Lisatasu eest võis tellida navigatsioonisüsteemi.