Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
SKODA Fabia II Hatchback (542) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Škoda Fabia II (5J2) autod kujutavad endast keskmise suurusega 5-ukselisi luukpäraga autosid, mida toodeti 2007 - 2014 aastatel. Nad debüteerisid Genfi autonäitusel. Autod ehitati eelmise põlvkonnaga samal platvormil, kuid need autod olid suuremad. Autod muutusid disaini poolest palju atraktiivsemaks ja kaasaegsemaks. Peale selle oli neil kõrge ohutustase, mida tõestasid 2007. aasta Euro NCAP katsete 4-tärnilised tulemused. Tellige meie uudiskiri ja olge kursis kehtivate kampaaniatega, et osta Škoda Fabia II (5J2) varuosi kõige soodsama hinnaga . Peale selle annab teie kliendikonto teile võimaluse jälgida huvipakkuvate varuosade hindu ning lisada neid oma soovinimekirja.
Škoda Fabia II (5J2) spetsifikatsioonid
Škoda Fabia II (5J2) luukpäraga autode mõõtmed olid järgnevad: pikkus oli 3992 mm, laius - 1642 mm ning kõrgus - 1495 mm. Kabiin oli 5-kohaline. Pakiruumi maht oli ligikaudu 300 liitrit. Seda võis suurendada 1163 liitrini pannes tagumised istmed kokku. Sõiduki tee kliirens jäi 135 mm juurde.
Eesmine vedrustus oli iseseisev, tagumine - pooleldi iseseisev. Pidurikettad olid paigaldatud sõiduki kõikide rataste peale.
Põhiversioonid
Tootmisperioodi vältel andis ettevõte välja ligikaudu 20 Škoda Fabia II (5J2) versiooni. Versioonid töötasid diisli ja bensiiniga. Kõik autod olid esiveoga.
RS sportlikule versioonile paigaldatud 1,4-liitrine mootor oli antud tootevalikus võimsaim. Vaatamata oma väiksele väljasurvele tagasid kaks turbolaadurit suure võimsuse 180 hobujõudu ja kiirenduse 100 km/h-ni kõigest 7,3 sekundiga. Antud versiooni maksimaalne sõidukiirus oli 224 km/h. Selle kütusekulu oli 100 km kohta 6,2 liitrit kombineeritud tsüklis.
1.2 TDi Greenline diisliga versioon oli tootevalikus kõige kütusesäästlikum. See oli varustatud 3-silindrilise, 12 ventiiliga mootoriga, mis oli pöördemomendiga 180 N⋅m ja võimsusega 75 hobujõudu. Auto kiirenes 100 km/h-ni kõigest 14,1 sekundi jooksul. Selle kütusekulu oli linnavälises tsüklis ainult 3 liitrit, kombineeritud tsüklis - 3,4 liitrit ning linna tsüklis - 4,1 liitrit. 2011. aastal seadis austrialane Gerhard Plattner selle versiooniga kütusesäästliku rekordi, sõites sellega Austriast Taanisse ja tagasi ühe kütusepaagiga. Kokku läbis see 2006 km pikkuse vahemaa, mille käigus tarbis sõiduk 100 km kohta kõigest 2,2 liitrit kütust.
Fabia II (5J2) trimmitasemed
Tootjal oli Škoda Fabia II (5J2) luukpäraga autode jaoks pakkuda laias valikus trimmitasemeid: Easy, Comfort, Classic , Ambiente, Sport, Sportline, Elegance, Magic, GLX, SLX, Tour, Scout, Monte Carlo ja teised.
Comfort trimmitase hõlmas konditsioneeri, roolivõimendit, elektrilisi ukselukke, eesmisi elektriaknaid, elektroonilise pidurdusjõu jaotuse ja pidurdamise abisüsteemiga mitteblokeeruvat pidurisüsteemi, eesmisi ja külgmisi turvapatju. Rooli ulatust ja kõrgust võis reguleerida. Kõik istmed olid varustatud peatugedega.