Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
SKODA Fabia I Hatchback (6Y2) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Škoda Fabia I (6Y2) autod kujutavad endast kompaktseid 5-ukselisi luukpäraga autosid, mida toodeti 1999-2007 aastatel. Antud autod näitasid Euro NCAP testides 2000 aastal oma klassi jaoks väga häid tulemusi ning said hindeks 4 tärni. Peale selle andis briti ajakiri “What Car?” neile tiitli „2000 aasta auto”. Škoda Fabia I (6Y2) varuosi saate väga soodsa hinnaga osta meie e-poest. Tellimuse esitamine võtab vaid mõne minuti. Ning kui olete meie veebileheküljel registreeritud, saate tellimusi esitada ühe klikiga.
Škoda Fabia I (6Y2) tehnilised spetsifikatsioonid
Škoda Fabia I (6Y2) luukpäraga autode pikkus oli 3960 mm, laius - 1646 mm ning kõrgus - 1451 mm. Antud autol oli 5 istekohaga sõitjateruum. Pakiruumi maht varieerus vahemikus 260–1,016 liitrit sõltuvalt tagumiste istmete seljatugede asendist. Tee kliirens oli 135 mm.
Eesmine vedrustus oli iseseisev, tagumine - pooleldi iseseisev. Pidurikettad olid paigaldatud nii auto eesmisele kui ka tagumisele teljele.
Antud auto põhines Volkswagen Grupi poolt disainitud A04 platvormil, sellepärast kasutasid Škoda Fabia I (6Y2) luukpäraga autod paljusid grupi teiste autode komplekte ja üksusi, kuid need olid saadaval palju soodsama hinnaga.
Põhiversioonid
Kogu tootmisperioodi jooksul anti välja üle 15 Škoda Fabia I (6Y2) luukpäraga auto versiooni. Kõik need olid esiveoga. Sõidukid olid varustatud bensiini- või diislikütusega töötavate jõuallikatega, mida tavaliselt kombineeriti 5 käiguga manuaalse või 4 käiguga automaatkäigukastiga.
Ainukeseks erandiks oli 2003 aastal Genfi autonäitusel debüteerunud RS-sportlik versioon: see oli saadaval 6-käigulise manuaalkäigukastiga. Luukpäraga auto oli varustatud neljasilindrilise, 8-ventiiliga diiselmootoriga, millel oli turbolaadur, vahejahuti ning üksikpihustid. Antud mootori võimsus oli 130 hobujõudu. Mootori pöördemoment oli 310 Nm. Vastavalt spetsifikatsioonile kestis kiirendus 100 km/h-ni ligikaudu 9,6 sekundit. Kuid tuntud auto ajakirjade testide tulemuste järgi näidati isegi veel lühemat aega, see oli 7-7,5 sekundit. Selle versiooni maksimaalne sõidukiirus oli 204 km/h. Sõiduki kütusekulu oli 4,5 liitrit linnavälises tsüklis, 5,6 liitrit kombineeritud tsüklis ja 7,4 liitrit linna tsüklis. Laadimismaht oli 500 kg.
Fabia I (6Y2) trimmitasemed
Luukpäraga autod olid saadaval järgnevates trimmitasemetes: Junior, Ambiente, Comfort, Classic, Elegance, Sport, Blackline, Silverline jt. Flash limiteeritud seeria ja RS sportlike versioonide jaoks oli saadaval samuti spetsiaalne varustus.
Elegance trimmitasemega luukpäraga auto oli varustatud kesklukustuse, konditsioneeri, eesmiste ja tagumiste elektriakende, roolivõimendiga. Juhiistme kõrgust võis reguleerida ning nagu eesmist reisijaistet, sai ka seda soojendada. Tagaistmetel olid peatoed. Lisatasu eest olid saadaval parkimisandurid, helisüsteem, navigatsioon ja muu varustus.